[hisingen] Någon som har ett par wii-kontroller att låna ut tills imorrn?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2008

[hisingen] Någon som har ett par wii-kontroller att låna ut tills imorrn?

Hej!

Detta är verkligen en long shot, men finns det möjligtvis någon här på forumet, som bor på hisingen i Göteborg, med mage att våga låna ut två st. wii-kontroller till en främling tills imorrn?

Jag, flickvännen, hennes syster och systerns kille har fått inställda planer pga snöovädret (vi skulle iväg till en släkt-grej en bit från göteborg) och då tänkte vi göra ett försök på en nintendokväll här hemma istället och lira en del Super Mario Wii. Själv har jag två kontroller, och saknar då alltså två stycken till.

Om det finns någon vänlig själ där ute så skriv här i tråden, jag lovar att när jag lämnar tillbaks kontrollerna i morgon så tar jag med mig ett gäng nybakta bullar som tack, samt att vi kan försöka hitta nån pant jag kan lämna under tiden jag har kontrollerna

Detta är en long shot som sagt, tack på förhand!

M.v.h. Björn Johansson

EDIT: problemet löst! Tråd ej längre nödvändig!

Canon 5D Mark III | Canon EF 24-70/2,8L II USM | Canon EF 100mm f/2.8L IS USM Macro | Canon EF 135/2,0L USM | Canon TS-E 24mm f/3.5L II | Canon TS-E 17mm f/4L | Canon EF 40mm f/2.8 STM Pancake | Sigma 35mm F1.4 DG HSM Art | Sigma 50mm F1.4 DG HSM Art | Sigma 8mm F3.5 EX DG Circular Fisheye | Canon SpeedLite 600EX-RT | Canon 50D | GoPro HERO3+ Black Edition