Permalänk
Robot

Lego-slöjd

Gotta love lego!
Har hittat ett lysande användningsområde för min senaste kreation. Clonezilla på usb-stickan och image-filer på disken. Perfekt, både på jobb och för alla datorer därhemma.

Besök albumet: Lego-slöjd av funkysod

Permalänk
Medlem

haha snyggt (Y)

Permalänk
Medlem

rätt smart idé!

man har allt på ett och samma ställe!

9p!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Sorry, jag gillar det inte.
(4p)

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

Nice

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Limma fast en tunn lego platta på datorn så kan du ju fästa hårdisken där.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Finurligt, skulle dock vilja ha lite mer bilder på konstruktionen

Permalänk
Medlem

Tackar!

Tack för den schyssta feedbacken! Ska fixa lite fler bilder, men tog inga under tiden jag byggde. Ja, tanken på att ha legoplattor på dator har slagit mig..

Permalänk

Alltid kul med gallerier som inte innehåller bilder på en helt jävla vanlig dator.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Permalänk
Medlem

Riktigt fint!

Byggde själv något liknande den externa för några år sedan, men min brorsa plockade sönder den

Permalänk
Hedersmedlem

detta var ju rent genialt!

Jag gillart!

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra

Permalänk
Medlem

En lätt 9:a, är ett föredetta STORT fan av den gudomliga lego biten

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Fett!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/