Animaliska USB-minnen från Active Media Products

Permalänk
Melding Plague

Animaliska USB-minnen från Active Media Products

USB-minnen kommer i alla former. Active Media Products utökar serien djurformade minnen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Kan tänka mig o köpa pandan, mitt favorit gosedjur är en panda

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Kan tänka mig o köpa pandan, mitt favorit gosedjur är en panda

Okej.

Permalänk
Inaktiv

Respect.

Permalänk
Avstängd

Är gosedjur tabu eller?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Då man är Penguins fan så är ju pingvinen självklar

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

live-cd på pingvinen någon?

Permalänk

Active Media Products affärside går alltså ut på att tjäna pengar på trädkramare? Intressant nog så verkar det gå hem ändå, kanske finns det verkligen många trädkramare. Jag har inget emot att företag intresserar sig för miljön och bevarandet av utrotningshotade arter men när man sätter prislappen till 800 SEK för 32 GB med USB 2.0 så väljer jag att tacka nej till det. Figurerna ser dock autentiska ut, det måste jag medge. Men de är ändå designade för att stå och se snygga ut på skrivbordet, men de är otympliga för att bära med sig. Så ska man ha den bara på skrivbordet så kan man lika gärna köpa en extern hårddisk för samma pris med betydligt mer diskutrymme.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

I slutänden är det ändå upp till dig själv att välja om du tyvker det är prisvärt eller inte.
Att design kostar är inget nytt direkt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Vill ha ett, men de var inte billiga..
Kan nästan köpa en SSD disk för dom pengarna

Visa signatur

Apple Mac Mini