EVGA släpper SLI-profiler till AvP, Supreme Commander 2

Permalänk
Melding Plague

EVGA släpper SLI-profiler till AvP, Supreme Commander 2

Nvidia-partnern EVGA lanserar ett nytt paket SLI-profiler för spelsugna Geforceägare.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fan va najs, bra gjort

Visa signatur

=)

Permalänk

Varför känns det som om Evga gör Nvidias jobb? ^^;

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Inaktiv

SLI-stöd för Zombie Driver? Har inte detta stått med i uppdateringarna för de två senaste drivrutinsuppdateringarna? Behövs det ens? Jag fick då inte upplevelsen av det när jag körde igenom det förra året.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
SLI-stöd för Zombie Driver? Har inte detta stått med i uppdateringarna för de två senaste drivrutinsuppdateringarna? Behövs det ens? Jag fick då inte upplevelsen av det när jag körde igenom det förra året.

Tror de va nvidia som gjorde de då.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Humper
Tror de va nvidia som gjorde de då.

Jo men det EVGA gör är att patcha in stöd för SLI i spel innan Nvidia gör det. Frågan är varför det fortfarande är med bara. Nåja, fint att EVGA fortfarande uppdaterar.

Permalänk

kan man använda både nvidias och evgas patcher samtidigt?