Microsofts webbläsarväljare slumpar dåligt

Permalänk
Inaktiv

Attans! Måste väl välja Chrome då den kom först! Aja, bättre lycka nästa gång... Ville ju egentligen välja IE...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av backfeed
Förmodligen är väl IE:s renderingsmotor (Trident) inbakad i Win7, så de använder den för att hämta sidan med alternativen. Jag kan inte tänka mig att det skulle anses konkurrenshämmande att göra så.

Vore jag MS hade jag löst det med ett litet specialprogram istället, men de tog väl snabbaste enklaste vägen.

Ja det beror på med vilken webbläsare man använder.
Man får andra resultat med Firefox, jag har själv testat.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

men snälla.. vad spelar det för roll vilken ordning det hamnar? det är ju bara att använda scrollen....

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Är det bara jag som INTE fått några uppdateringar från Windows Update sedan den 23:e Februari?
Det är enbart Microsoft Security Essentials som har fått sina dagliga uppdateringar.

Visa signatur

YOLO is Carpe Diem for idiots.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BobMarley
Är det bara jag som INTE fått några uppdateringar från Windows Update sedan den 23:e Februari?
Det är enbart Microsoft Security Essentials som har fått sina dagliga uppdateringar.

den senaste jag har fått är från den 25 februari och det är väl inget konstigt med det? om du menar den uppdateringen som ger upphov till webbläsarvalet så får man bara den om man har IE som standardwebläsare

Visa signatur

| Errare humanum est |