Permalänk
Medlem

1100kr. barnbidraget

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
tjänat allt mellan 60 000- 5000 som telefonförsäljare. Dom som är riktigt bra där jag jobbar ligger konstant över 80k... Dock ingen vanlig telefonförsäljning som kalsonger eller tidningar utan det är riktat till företag

Samma här, låg på runt 30k/mån när jag sålde och då var inte jag i toppen.
Vissa låg runt 50-80k/mån.
Riktigt sjukt egentligen.
Vi sålde diverse telia-abb till företag.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
1100kr. barnbidraget

Nu ligger det på 1050 dock om man ska vara petig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Nu ligger det på 1050 dock om man ska vara petig

ajdå då bli det nog aldrig ett nytt grafikokrt om det är 50kr mindre

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Studerande

inkomst 2009 : 31 000 sek
samt studiebidrag

Permalänk
Medlem

ca 12 öre i sekunden 24/7 .. Många bäckar små. Sen ska man ju ge bort lite av de me..

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hultent3
ca 12 öre i sekunden 24/7 .. Många bäckar små. Sen ska man ju ge bort lite av de me..

Alltså ca 300 000 / månad?
Explain

Permalänk

Får 1050 spänn av mig själv och andra via staten varje månad. Surt att det bara räcker till en schysst skjorta (inte manschettknappar dock, för sånt tänkte inte staten på heheh), en flaska Jacob's Creek för 69 pix och några pizzor på grund av potatisbulle-syndromet som härjar i kommunala gymnasieskolor.

När jag blir vuxnare tänkte jag sleva in minst 200 tuss i månaden - vet bara inte hur jag ska tjäna dom. 200 lakan täcker mina utgifter och ger mig spelrum för alla de impulsiva spektakel jag har på G ständigt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Får 1050 spänn av mig själv och andra via staten varje månad. Surt att det bara räcker till en schysst skjorta (inte manschettknappar dock, för sånt tänkte inte staten på heheh), en flaska Jacob's Creek för 69 pix och några pizzor på grund av potatisbulle-syndromet som härjar i kommunala gymnasieskolor.

När jag blir vuxnare tänkte jag sleva in minst 200 tuss i månaden - vet bara inte hur jag ska tjäna dom. 200 lakan täcker mina utgifter och ger mig spelrum för alla de impulsiva spektakel jag har på G ständigt.

Om min skola serverade mer potatisbullar i stället för dessa jävla lis-lättel så skulle jag bli glad

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Får 1050 spänn av mig själv och andra via staten varje månad. Surt att det bara räcker till en schysst skjorta (inte manschettknappar dock, för sånt tänkte inte staten på heheh), en flaska Jacob's Creek för 69 pix och några pizzor på grund av potatisbulle-syndromet som härjar i kommunala gymnasieskolor.

När jag blir vuxnare tänkte jag sleva in minst 200 tuss i månaden - vet bara inte hur jag ska tjäna dom. 200 lakan täcker mina utgifter och ger mig spelrum för alla de impulsiva spektakel jag har på G ständigt.

Bli elitserie hockey keeper;) Honken här i frölunda drar in 400k i månaden enligt GP källor O_o

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Alltså ca 300 000 / månad?
Explain

Pyramidscams, lätt

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Bli elitserie hockey keeper;) Honken här i frölunda drar in 400k i månaden enligt GP källor O_o

Räcker med allsvenskan, där behöver du inte ens vara bra och ändå få bra betalt (Jani Hurme, Malmö Redhawks drog in runt 200 lax/månaden säsongen 09/10 och han var inte ens bra...)

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.