Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008

Hörlurar till 360?

Hejsan, är så att ibland så vill man spela lite xbox på kvällen/natten och då alla sovrum i vårt hus ligger vägg i vägg i princip så är det svårt o inte väcka någon även fast man har låg volym på tv´n, så därför undrar jag om man kan köpa nå hörlurar till tv´n och använda så att ljudet från xboxet (från spelen ;D) kommer ut i dom och inte i tv´ns högtalare?

Och kan någon tipsa om något sådant?

Har mitt xbox inkopplat me hdmi om de spelar någon som helst roll.

Antagligen är denna fråga väldigt dum menmen jag vill veta, tråkigt o inte kunna spela när man vill!

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Dom flesta tv apparater har hörlursutgång.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Dom flesta tv apparater har hörlursutgång.

Ok, här är utgångarna på min tv iaf, i vilken av dom ska man koppla in headsetet? s:

I dom vita o röda där det står "HDMI AUDIO"?

Och så behöver jag tips på ett billigt o fungerande headset oxå, helst med lååång sladd så jag kan sitta i soffan o spela.

EDIT, LOL.. kollade lite på tv o visst fan fanns det ett uttag för hörlurar lite undangömt på sidan.. xD

Aja tack för hjälpen iaf

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical