Håller med om att det är ett grymt kul spel, fast finns ju en del irritations moment, dock så har alla server relaterade problem försvunnit nu när RIOT tagit över servrarna.
Sen så tycker jag att spelupplevelsen har ökat nu sen julas, främst alla champs som kommit, men sen också alla coola skins som har kommit, de första skinsen var riktigt fula imo... men vi måste ha mer banor, TT var ju kul ett tag, men första striden avgör ju hela matchen -.-
Sen tycker jag att matchmaking fortfarande kan fixas till, rätt skummt att man vinner 10 matcher i rad, och sen förlorar 10 st, bättre om det var mer win,loss,win,loss... men, inget som är lätt att programera, då stats inte är allt för en matchs utkomst.
Oj, här tjatar man om allt dåligt, det var inte meningen xD
Men något jag tycker att alla som spelar HoN och DotA ska testa LoL, enbart för att få en uppfattning, en hel del som har förutfattade meningar har jag sett... TESTA! kör till du iallafall kommer över lvl 10, för då har de flesta redan hoppat, de som inte spelar någorlunda seriöst, utan mer är inne för att förstöra, en hel del HoN fanboys, iallafall senast jag var där, var väl 6 månader sen eller nått... det kan mycket väl ha förändrats!
nickar Celcius, lägg till om ni vill