Permalänk

Spotify på mobil

Har precis börjat jobba och märker redan att jag har dåligt med musik om jag inte har tillgång till spotify.

För att ha spotify på telefonen (htc tatto) så måste man ju ha premium, men jag har bara jobb i en månad..

Kan man köpa bara 1 månad premium eller binder man sig på ett år?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tack!

Men dras de inte automatiskt då? Och det har ingen slags uppsägningstid?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

eller så går du bara in på pressbyrån eller 7eleven o köper en månad, precis som med kontantkortstelefon.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Pressbyrån tar dock en serviceavgift på 5Kr, senast jag kollade.

Permalänk
Medlem

Det är bara att betala med visa och sen avsluta direkt efter du betalat en månad. Då fortsätter den ej att dra.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

En fråga nu när ändå frågan spotify är lyft. Hur mycket datamängd drar spotify när man lyssnar "normal lyssning"? Något luddig fråga, men någon som kan svara.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Keeper of the Bamse

Gör som jag, synka alla dina playlists hemma på wlanet, sen kör du offline när du är ute Sen när ditt premium går ut kan du ändå lyssna offline. Inga nya låtar, men spotify "gratis"

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Gör som jag, synka alla dina playlists hemma på wlanet, sen kör du offline när du är ute Sen när ditt premium går ut kan du ändå lyssna offline. Inga nya låtar, men spotify "gratis"

Kan du verkligen komma in på spotify mobile utan att ha en stundande prenumeration?

För det krävs ju inlogg för att komma åt spotify mobile. Och logga in kan man inte göra utan premium. Nu loggar förvisso min in auto varje gång jag startar spotify mobile, men jag hade ändå gissat att den loggar ut om mitt premium upphör men så är alltså inte fallet?

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Du kan köra spotify offline i 30 dagar, sen så måste den syncas online på något sett för att se att du fortfarande har premium.
edit: Och om det är 30 dagar från man köper premium eller från då man går offline vet jag icke.