Permalänk

SJ återbetalning

Fick avboka min resa med SJ då det var inställt (den 12e). Avbokade via nätet, fick skriva i mitt bokningsnummer, epost och telefonnummer.

Betalade via internetbank, och det enda som står är om man betalat med kort så sätts det tillbaka på kortet. Vid faktura återbetalas det via utbetalningskort. Står inget om internetbank.

Har försökt maila SJ, utan svar (sedan i måndags), och försökt ringa, men är alltid över 45 min väntetid så jag har aldrig orkat sitta kvar i luren.

Någon som gjort liknande och vet när man får tillbaka pengarna, men även hur det funkar när man betalat via internetbank?

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag betalade via kort och fick tillbaka mina pengar efter ett par dagar.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Satte mig i telefonkön till slut, ~40 min, fick veta att det är på gång, 2-3 bankdagar skulle det ta, men det har gått över en vecka. Men men, de är på väg iaf..

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS