Nya minnen nu 400 kr billigare

Permalänk
Medlem

Galapagos:
"häldre vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel"

______________

OnT så tycker jag att det helt klart ör värt det. du tjänar 300 på att krångla en aning. 300 är mkt, lika bra att ha dem själv än att låta någon annan ha dem. jag är ochså 16 och lever på studiebidrag så jag hade även gjort det om jag vore i samma läge som du.

300 = 2 flak spendrups för fan.

Visa signatur

Main Rigg: Q9550, E0 @ 4GHz 1,37vcore + P5Q Deluxe + Corsair PC6400 @ 1060MHz + Asus GTX 670 Direct CU II TOP + CM Storm Scout + H50 + corsair HX 750w + Win 7 Ult x64
Sony Vaio S13P: i5 + 12gb + 830 256gb + 640m LE @ 1Ghz (Kepler)
__________________
HP 2230s - ZTE Blade

Permalänk
Citat:
Citat:

Ursprungligen inskrivet av straube
Galapagos:
"häldre vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel"

______________

OnT så tycker jag att det helt klart ör värt det. du tjänar 300 på att krångla en aning. 300 är mkt, lika bra att ha dem själv än att låta någon annan ha dem. jag är ochså 16 och lever på studiebidrag så jag hade även gjort det om jag vore i samma läge som du.

300 = 2 flak spendrups för fan.

Citat:

NI diskuterar om något som aldrig har hänt!

INET har inte sänkt priset med 400:-!

Sen när har INET varit dyrast på nån produkt? Skulle inet sänka priset med 400:- så skulle alla andra butiker också ha gjort det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos
Hahahaha, din jäkla nolla.

Trodde du allvarligt att jag ska skriva till Inet och meddela att någon fattig jäkel ska skicka tillbaka sina minnen för han vill tjäna 300 kr..

Herregud..

Lever själv på studiebidrag men tjänar ändå mer än farsan i månaden, haha

Hur det kommer sig kan ni ju gissa ... och nej, jag jobbar inte..

Rik eller ej, 300 kr för att hålla på med sånt här tjafs..
Måste nästan till en Ingvar Kamprad för detta alltså.

Hahaha går farsan på SOC bidraf eftersom du får in mer?? hahaha...

Och mediamarkt har lägsta prisgaranti i en månad o även mot sig själva.. så de är bara gå tillbaka o köra lägsta prisgaranti så får du tillbaka cashen..

Men om du är så tät som du påstår dig vara varför skänker du inte lite till behövande? isf för att ge bort dom till företag som ändå får in cash..??

Du har en konstig syn på pengar..

Fan när ja var 16 så hade ja kunnat strypt någon för 300kr mer..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Avstängd

Farsan på Soc bidrag...?

Nej, hårt jobbande arbetare på ABB.

Låter TS göra vad han vill.

Men att vänta 10 dagar extra för att spara 300 kr.

Vilket jävla skämt, Snål P12a.

Nog om detta, inte många som är över 15 på Sweclockers men det visste vi ju redan.

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk
Avstängd

Skulle gärna vilja se hur världen skulle se ut om ALLA skulle gå och lämna tillbaka saker som blir prissänkta.

Alla företag kör ju kampanjer 1 gång i veckan.
Kommer ny tidning med erbjudande 1 gång i veckan menar jag.

Om jag då går och köper en bärbar för 10 000 kr och den sedan sänks till 9500 kr, då ska jag gå och lämna tillbaka den ? haha..
fyfan, den snåla världen vill inte jag leva i, haha

TS // Är du från Örebro?

Peace

Visa signatur

i7 920 - EVGA X58 3XSLI - 5850 x 2 - Intel X25 160gb - Corsair HX 850W - 12gb Corsair Dominator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hidemess84
NI diskuterar om något som aldrig har hänt!

INET har inte sänkt priset med 400:-!

Sen när har INET varit dyrast på nån produkt? Skulle inet sänka priset med 400:- så skulle alla andra butiker också ha gjort det!

Du lever väl inte i tron att inet är billigast på allt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos
Farsan på Soc bidrag...?

Nej, hårt jobbande arbetare på ABB.

Låter TS göra vad han vill.

Men att vänta 10 dagar extra för att spara 300 kr.

Vilket jävla skämt, Snål P12a.

Nog om detta, inte många som är över 15 på Sweclockers men det visste vi ju redan.

12 eller 18, dina inlägg är inte speciellt mogna.

Permalänk
Medlem

OnT: TS, du kan utnyttja din ångerrätt inom 14 dagar. Du får själv stå för returfrakten och det kommer at ta 1-2 dagar för frakten, ytterligare någon dag för administrationen, sedan ca 3-4 bankdagar innan du har pengarna tillbaka. Sen kan du köpa samma minnen igen om du vill. Moralkakor till kaffet har du redan fått så det ger jag dig inte, bestäm själv om du tycker det är värt det.

Personligen hade jag pratat med Inet och sett om det fanns något smidigt sätt att lösa det genom good-will, inte för att dom borde eller måste, utan för att dom kanske gör det ändå. Dom vet ju också att du kan returnera produkten och gör du det blir det ju +/- noll för Inet ändå.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos
Vilket jävla skämt, Snål P12a.

Nog om detta, inte många som är över 15 på Sweclockers men det visste vi ju redan.

Ålder spelar ingen vidare roll här, utan snarare mognadsgraden - något som du saknar helt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galapagos
Skulle gärna vilja se hur världen skulle se ut om ALLA skulle gå och lämna tillbaka saker som blir prissänkta.

Alla företag kör ju kampanjer 1 gång i veckan.
Kommer ny tidning med erbjudande 1 gång i veckan menar jag.

Om jag då går och köper en bärbar för 10 000 kr och den sedan sänks till 9500 kr, då ska jag gå och lämna tillbaka den ? haha..
fyfan, den snåla världen vill inte jag leva i, haha

Många företag har en prisgaranti som även gäller de själva. Alltså kan man köpa en vara och köpa om den inom en viss tid och få mellanskillnaden tillbaks. Förpackningen måste dock vara obruten.

Så du anser att människor som gör så är snåla? 300 eller 500 kronor är mycket pengar för väldigt många. Kan förstå dig om det hade gällt ett mjölkpaket som sänkts 40 öre, men nu gäller det flera hundralappar.
Väx till dig lite och inse att 300 kanske är mycket pengar för TS.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Den här diskussionen har spårat ur fullständigt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||