"Status: Klarna konto" (DustinHome) vad menas?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2005

"Status: Klarna konto" (DustinHome) vad menas?

Ja, som sagt, vad menas med det där? Klarna är väll någon typ.. historia med fakturor. Men jag valde att betala av, men när jag klickar mig in på klarna.com så verkar det vara någon "betala inom 14 dagar"-sida

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Mar 2005

Klarna tillhandahåller tjänster för både fakturering och avbetalning, så oroa dig inte. Om du kollar runt litet mer på deras sida så ser du hur Klarna konto fungerar.

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC → Objective2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900
Portabelt → Sennheiser Momentum/Sennheiser Urbanite XL/Sennheiser Momentum In-Ear

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Partille
Registrerad
Jul 2008

Även Cyberphoto har klarna (tidigare Kreditor) som samarbetspartner när det kommer till avbetalningar.

Har använt dem 2 ggr, fungerat bra båda gångerna.

» AMD Ryzen 5 1500X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 256 Gb M.2 PCIe
Fraktfritt från Inet för Sweclockersmedlemmar
Vänligen citera om du pratar med mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Dec 2003

Har faktiskt oxå provat dem 2 ggr... funkar skitbra.

i'D rAThEr hAve A FuLL bOttLE iN fRoNT oF me ThaN A fUll FRonTaL lObOtOmY
Asus Z97 Deluxe, i7-4790k, 16gb Corsair Vengence PRO 2400mhz, Intel 850 PRO 4x128gb Raid0, R9 280x 3gb, XFX 850 Psu, 3 x Samsung 27" s27c750 Eyefinity Corsair Obsidian 650d, Win 8.1 PRO