Permalänk
Medlem

Catalyst 10.3?

Är det värt att köra med 10.3 beta på ett 5850? Vad är fördelarna?

Samt vilket är det mest effektiva sättet att uppdatera drivrutiner på?

Permalänk

Re: Catalyst 10.3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIIN
Är det värt att köra med 10.3 beta på ett 5850? Vad är fördelarna?

Samt vilket är det mest effektiva sättet att uppdatera drivrutiner på?

1. mer prestanda.
2. installera dom?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Catalyst 10.3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeuxlarsson
2. installera dom?

Jo det var antagligen ganska självklart, jag menade snarare på det mest effektiva sättet att ta bort äldre drivrutiner.

Permalänk

FRÅGAR HÄR DÅ, vem gör betan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av punchline82
FRÅGAR HÄR DÅ, vem gör betan?

en beta görs per definition av samma företag som gör den färdiga versionen eftersom det är en testrelease för att hitta de sista buggarna innan de släpper den färdiga versionen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teejee
en beta görs per definition av samma företag som gör den färdiga versionen eftersom det är en testrelease för att hitta de sista buggarna innan de släpper den färdiga versionen.

okej, men har ni hittat nå buggar då?

Permalänk
Moderator
Moderator

@Punchline82, sök på forumet.

http://www.sweclockers.com/forum/search.php?s=&action=showres...

Det finns en tråd med 117 inlägg om 10.3 beta

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=9...

Back on topic: Klart det kan vara värt att köra nyare drivrutiner? Skriv över de gamla, brukar sällan avinstallera först. Det är bara om det finns ett erkänt problem eller om jag byter grafikkort.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Re: Re: Re: Catalyst 10.3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIIN
Jo det var antagligen ganska självklart, jag menade snarare på det mest effektiva sättet att ta bort äldre drivrutiner.

Behövs inte, installera dom nya över dom gamla så ersätts som. Alltid gjort så. Enda gången man behöver rensa ut gamla är om man går över från en tillverkare till en annan, tex ati-->nvidia.

Ang buggar, har jag inte funnit några. Har haft ett par krasher under senaste veckan men det var nog pga överhettning (brukar ju vara varmt på LAN som de flesta vet).

Permalänk
Medlem

Jasså, det var men än jag visste. Tack !

Permalänk
Medlem

Inte haft några problem med 10.3 betan, inte heller märkt nån direkt prestanda skillnad mot 10.2.