Vilken är den senaste felfria drivrutinen för atikort?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2009

Vilken är den senaste felfria drivrutinen för atikort?

Vilken version av ccc bör jag använda för att slippa få alla krasher och grey stripes m.m. som folk hela tiden snackar om?? Ska man köra de nyaste 10.2/10.3 drivrutinerna?

Just nu kör jag med drivisarna från skivan, dom enda som funkat för mig än så länge. Alla andra jag provat har ja fått felmeddelanden som "Paketet gick inte att installera".

Kan tillägga att jag kör 5770 och windows xp 32-bit.

Tacksam för alla svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Nov 2001

Re: Vilken är den senaste felfria drivrutinen för atikort?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Talli23
Vilken version av ccc bör jag använda

CCC Står för Catalyst Control Panel och är separat från själva drivrutinerna till kortet.

Citat:

för att slippa få alla krasher och grey stripes m.m. som folk hela tiden snackar om??

Vill du ha nya drivrutiner till ditt kort för att andra har problem med sina kort?

Sen finns det nog inte en enda drivrutin oavsett tillverkare som kan kallas "felfri", men 10.3 funkar bra tycker jag. Har hört att man kan behöva installera på engelska/den engelska versionen för att det ska fungera. Glöm inte att avinstallera de gamla först heller.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2009

Finns 10.3 att ladda ner för xp 32 bit?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Nov 2001
Citat:

Finns 10.3 att ladda ner för xp 32 bit?

Vet inte om de läckta 10.3 gör det, men det ska komma "riktiga" 10.3 senare idag på http://sites.amd.com/us/underground/Pages/underground.aspx

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2009

oh, Man tackar