Ang proaoplats.

Permalänk

Ang proaoplats.

hej alla glada sweclockersmedlemmar, förlåt för att jag valde denna dumma kategori på forumtråden men jag kan inte komma in på övrigt även att jag tror att jag har varit medlem i 3 månader om inte mer tillochmed!

men hursomhelst, jag är en grabb på 15 bast och grymt datorintresserad och jag vill lära mig MER hur allt fungerar osv!! detta är min sista utväg i hopp om att få lite tips på någon praoplats för mig i stockholmsområdet / vimmerby i smålands området.

Åkte ner till den lokala datorbutiken och frågade om praoplats men de sa direkt nej hann knappt öppna munnen min. Jag vill helst inte slösa bort en hel termin i väntan på en ny praoplats och jag vill testa på något jag verkligen vill hålla på med, och inte ha prao på det där sunkiga dagiset.

Jag är öppen för alla tips ifrån reparationer av datorer till att praoa på något backup/server företag, bara det har med IT att göra och ligger i de där områdena jag nämnde. snälla bomba på med tips så att jag i allafall kan ringa och höra om de skulle kunna ta emot en praoelev.
och med en massa tur slipper jag praoa på det där dagiset 20 meter bort som man cyklar förbi varje morgon.

Ni tänker säkert hur dum får man vara att fråga efter prao hjälp på sweclockers men men det är värt ett försök eftersom detta är min ABSOLUT sista utväg..

Tack för alla seriösa svar och hoppas ingen garvar allt för mycket åt den här tråden.

Visa signatur

520 watt Ace rawdeal... geforce GTS 250... asus M4A78 pro... 1tb budget hdd.. AMD phenom 945 @ 3458 Mhz.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu är jag elak, men detta är ett diskussionsforum och ingen anslagstavla.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015