Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Mar 2010

ZebIT

Hejsan

Är ZebIT säker internetbutik, har aldrig hört talas den förut. Tänkte ifall någon här på Sweclockers vet något om ZebIT

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=14801

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2005

Känns lite trisst att butiker inte kan skaffa en riktig domän åtminstone. Textalk är ju en återförsäljare av färdiga butiksystem och att använda samma domän får förmodligen många kunder att tveka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

ser ju ut som en amatör sida, kolla kontakt infon..

ZebIT

Birkagatan 12
736 34 Kungsör

E-post: z@zebba.se

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åtvidaberg
Registrerad
Jul 2007

Lägg dina pengar på att handla ifrån en ordentlig butik även om det kostar lite extra.

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

i5 7600k@5ghz / Gigabyte Z270K3 / 16gb DDR4@3200mhz
Gigabyte 1060GTX G1 ROCK 6G / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Mar 2010

Jo det kanske är bättre att köpa ifrån en "riktig" butik men det var så att moderkortet jag ville ha inte fanns på något annat ställe, men det visade sig att ZebIT inte hade det trots att dom visade det på sidan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kungsör
Registrerad
Apr 2010

Zebit funkar fint och är säkert o handla på jag har köpt fläktar o fläktkontroll o lite andra saker o mina polare beställde massa saker också o allt funka fin fint. Det var ordentligt packat och betalning funka bra.

Only The Dead Have Seen The End Of War

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kottzor
Zebit funkar fint och är säkert o handla på jag har köpt fläktar o fläktkontroll o lite andra saker o mina polare beställde massa saker också o allt funka fin fint. Det var ordentligt packat och betalning funka bra.

"ok" =/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kottzor

Bra, då har vi ju visat hur oseriös denna butik är...

Om man kollar upp butikens innehavare och kollar Kottzors profil så ser man att de bor i samma stad och delar samma efternamn. Kan det vara så att de är släkt? Kan det vara så att Kottzor kommer in och ljuger för att få butiken att verka seriös? Verkar som det.

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kungsör
Registrerad
Apr 2010

Då får jag väll flika in här då det är jag som ganska nyligen har startat företaget ZebIT.

Anledningen till att jag inte kunda sälja moderkortet fast jag hade det på min sida var att det precis gått ut ur sortimentet hos min leverantör och inte kommer att säljas mer.

Och att jag inte har haft en riktig domän tidigare beror på ett DNS problem emot textalk, vilket nu är löst. Så nu fungerar den riktiga adressen www.zeb-it.se samt e-posten info@zeb-it.se

Sen förstår jag inte varför min butik är så oseriös bara för att Kottzor (som jag är släkt med) skriver att han är nöjd med allt? Men visst, det kanske ser lite suspekt ut.. Men men.

Jag gör iallafall allt jag kan för att hjälpa mina kunder och se till att dom blir nöjda!

Som jag nämnde tidigare så är företaget relativt nystartat och det tar tid att få fart på allting, så det är en del som ska uppdateras på webshopen samt en jädra massa produkter som ska in i sortimentet.

//Zebastian