Black & White med svenska röster

Permalänk
Medlem

Black & White med svenska röster

Tjena! Jag har black & white och sitter och spelar det. Jag har engelska röster som pratar men i manualen står det att det ska finnas svenska röster. Finns det något voice pack eller kan det vara så att jag har en engelsk version av spelet och att det finns en svensk version? Måste jag köpa ett nytt spel eller?

Visa signatur

Är man inte bra så måste man se bra ut!

Permalänk
Medlem

Tycker du ska känna dig evigt tacksam att du har engelska röster. När jag lirade det så irriterade jag mig något otroligt på de extremt töntiga och dåligt spelade svenska rösterna. Om du nu ändå vill byta till svenska röster så hörde jag något om att man kunde skicka in sin kopia av spelet till tillverkaren och få tillbaks ett svenskt ex. Detta om du har laglig version förstås

Permalänk
Medlem

fan va hemskt me svenska röster!! varför vill man ha det?
AAAAaaaaaaahhhhhhhhhh

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Har för mig att det finns rösttillägg att ladda ner på deras hemsida....kika där, finns annats skoj där oxå som mp3spelare till spelet osv...

Permalänk

jag köpte det med svenska röster och jag ångrar mig djupt det låter som en saga

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag gamla Syndicate med svenska röster...

"Minigevär"....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zrbit
Tacka vet jag gamla Syndicate med svenska röster...

"Minigevär"....

minigevär?
du måste skämta! man kan inte precis kalla en mingun (som jag antar att du syftar på)
minigevär jag ramlade faktiskt nästan av stolen när jag läste det

Visa signatur

jag är inte den som jag har utgett mig för att vara........

Permalänk
Medlem

Nej, det är sant. De säger minigäver

"Initierar drönaranslutning".. usch

Nä, väldigt få spel blir bra med svenska röster, tyvärr :/

edit: "Raketavfyrare"

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Medlem

EA är det enda internationella spelföretaget som jag vet gör spel med svenska röster, och det blir oftast inte bra
som t.e.x. dungeonkeeper. låter helt enkelt fel.

Visa signatur

//Zidde

Permalänk
Medlem

Jag tycker det låter skitgrymmt, sedan att det inte är en direktövesättning är en annan sak.

Permalänk

Jag tycker det ärballt med svenska röster. Fast det är klart, i vissa spel förstör det stämningen lite om det är dåligt översatt.

Visa signatur

[size="1"]| AMD T-bird 1,2GHz | Creative Geforce 4 Ti4400 | 256mb PC133 | Hercules Fortissimo II | Windows XP Home |[/size]

Permalänk

Enligt mig så var de svenska rösterna till Dungeon Keeper de ända som någonsin blivit bra.

Jag menar jag skulle nästan kunna tänka mig att installera skiten igen bara för att få höra den onda snubben som beskriver kampanjen säga att de naiva idioterna i Gladberga minnsan skulle göra sig mycket bättre med mjältbrand och tortyr, han tycks gilla mjältbrand den killen.

/me nostalgitrippar

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Avstängd

Dungeon Keeper kickar rumpa med svenskt röst..

Men fan vad äkligt det är med tecknat film som är dubbad till svenska, shrek sög ju ap svans.. vilka visste att Eddie Murphy har lånat rösten till filmen? eller Mike Myers !! Tacka fan för orginalet

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]

Permalänk

gAAAhh, b&w me svenska röster är ju pinsamt, man orkar ju inte höra på skiten i mer än 10 minuter.

Visa signatur

Hellre död än röd

Permalänk
Medlem

heh... Tycker Dungon Keeper två's svenska lokalizering rular =)...

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

"dina undersåtar kräver kabel-tv"
ahh, dungeonkeeper2 med svenska röster är kungligt

Dr.Solo: trodde alla visste det

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

Vissa spel tycker jag passar med svensk text eller svenska röster... Sim City och Farao tycker jag var bra svenska, fast jag skulle inte alls ha några problem med att dom var engelska heller, tycker nästan det var lite kul att ha dom på svenska... i Farao pratar ju han (fan, han som alltid pratar ni vet... i gamla dokumentärer o shit, helvete kommer inte på namnet), ja han ja...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nUida
"dina undersåtar kräver kabel-tv"
ahh, dungeonkeeper2 med svenska röster är kungligt

Dr.Solo: trodde alla visste det

Inte jag i början...

Kolla typ 10min på svenska versionen men fick magkramper och var väldigt nära att spy... men när jag luta mig fram för att "räva" såg jag på fodralet att det fanns en Eng version efter.. jippi

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]

Permalänk

Ett spel som är bra med svenska röster är fan Den längsta resan, rösterna passar in utmärkt, det känns inte krysstat eller nått.

Permalänk

Alla som har den svenska versionen kan bege sig till www.bwgame.com och hämta hem den engelska patchen.

/jonaas

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en version av Deus Ex med svenskt tal.

"Herregud, J.C - en bomb!" (Jock till JC på skorrande skånska, helipaden hos Everett, Paris)

"Ge dig iväg, annars kommer jag att smiska din stjärt!" (J.C till hallick på skojfrisk göteborska, Hells Kitchen N.Y)

"... och vi kommer att bli krönta som dess kungar. Eller bättre än kungar. Gudar." (Bob Page med stockholmsdialekt á la dryg deluxe, slutet av introt)

Permalänk
Avstängd

Re: Black & White med svenska röster

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tear
Tjena! Jag har black & white och sitter och spelar det. Jag har engelska röster som pratar men i manualen står det att det ska finnas svenska röster. Finns det något voice pack eller kan det vara så att jag har en engelsk version av spelet och att det finns en svensk version? Måste jag köpa ett nytt spel eller?

"Döööööööd."

Visa signatur

Bojkotta velotex!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zrbit
Tacka vet jag gamla Syndicate med svenska röster...

"Minigevär"....

Hahahah, eller "Kärngranat"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zrbit
Jag skulle gärna vilja ha en version av Deus Ex med svenskt tal.

"Herregud, J.C - en bomb!" (Jock till JC på skorrande skånska, helipaden hos Everett, Paris)

"Ge dig iväg, annars kommer jag att smiska din stjärt!" (J.C till hallick på skojfrisk göteborska, Hells Kitchen N.Y)

"... och vi kommer att bli krönta som dess kungar. Eller bättre än kungar. Gudar." (Bob Page med stockholmsdialekt á la dryg deluxe, slutet av introt)

Hahahah, du får det att låta som ett avsnitt av "James bond Jr." på Barn 3:an för X antal år sedan

Permalänk

Ifall någon vill ha Black & White på Svenska, så har jag med en vän skapat ett 'språkpaket'. Det finns här.
http://www.nexusmods.com/blackandwhite/mods/20?
Ha så kul!

Permalänk
Medlem

För en underbar tråduppdatering. Underbart spel!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanielRagnar:

Ifall någon vill ha Black & White på Svenska, så har jag med en vän skapat ett 'språkpaket'. Det finns här.
http://www.nexusmods.com/blackandwhite/mods/20?
Ha så kul!

And the necro world record goes toooooooo!....

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanielRagnar:

Ifall någon vill ha Black & White på Svenska, så har jag med en vän skapat ett 'språkpaket'. Det finns här.
http://www.nexusmods.com/blackandwhite/mods/20?
Ha så kul!

"Håll dig borta från vattnet! Du kan inte simma om du kommer ihåg"

Klassisk översättning som jag kommer ihåg än idag 17 år senare

Jag har original-DVDn kvar som är på svenska. Dessvärre har jag ingen DVD-läsare kvar

Den här ljud-patchen blir perfekt till ungarna som vill testa.

Jag ÄLSKAR de svenska rösterna på samvetegubbarna
"Bra Chefen, det där kommer vi kunna göra någon riktigt illa med sen!"

Tusen tack för uppladdningen!