Irriterande ruta minimerar spelen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
karlskrona
Registrerad
Mar 2008

Irriterande ruta minimerar spelen!

Ofta när jag precis har startat ett spel på datorn och spelet ska dra igång så plingar det till och sedan minimeras spelet och en ruta som det står "To run this application, the resolution of the screen should not be less than 800x600."
Varför i h*lvete kommer det upp när jag använder upplösningen 1680x1050 på skrivbordet?

Denna rutan kommer upp i lite olika spel tex KKND2,Gta san andreas,C&C Generals

Det brukar dock funka att komma in i spelet om jag snabbt som fan trycker ner lite olika knappar på TGB:s men då¨är endå den dära rutan kvar efter jag stängt av spelet

Hur ska jag göra för att bli av med denna sjukt irriterande skiten?

/Haaken

Edit:problemet löst måste tydligen ha mitt usb modem avstängt för då fungerar allt som det ska.

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
i kils rondellen
Registrerad
Mar 2004

om du kör med tre's mobila bredband så prova att köra med 3connect ist för den gamla brukade på det problemet med

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
bålsta
Registrerad
Aug 2005

Testa ändra upplösningen i speleT?

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
karlskrona
Registrerad
Mar 2008

Installerade precis 3connect och nu funkar allt som jag vill tack för tipset.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.i.G
om du kör med tre's mobila bredband så prova att köra med 3connect ist för den gamla brukade på det problemet med

Har provat detta förut utan resultat men glömde skriva ner det innan fast de kunde inte du veta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Testa ändra upplösningen i speleT?

Mvh Haaken

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund