Permalänk
Medlem

GPS Navigator 2010

Vilken är bäst? Jag bryr mig inte om märket, utan hur bra den fungerar allmänt. Den ska ha väldigt bra mottagning från satelliten. Har sett att det är problem med dem flesta GPS där ute med mottagningen. Så, helst mottagning först, sen funktioner. Den ska ha möjlighet att spara position också. Jag har redan kollat på flertal olika GPS navigatörer, men det är så himla olika svar på vilken som är bra. Så jag har ingen aning om vilken som duger för priset jag nämnt.

Max Pris: 2.000kr

Permalänk

Kan säga dig att de flesta Gps'er har väldigt bra mottagning oavsett modell eller tillverkningsdatum. Snarare hur snabbt de plockar upp som har betydelse. 3st sataliter behövs dock brukar de vara ansluta mot fler dock.

Sen så tänkte du ha den i bilen så kan bilens tak dämpa = typ 0 mottagning

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Att hitta en riktigt bra GPS i den djungel som finns av dem tycker jag är hemskt svårt.

Skulle hjälpa en kompis med det förra året men vi struntade till slut helt i det o köpte en kartbok istället. xD

Något som är bra är ifall det finns GRATIS uppdateringar av kartorna, och dessutom kontinuerlig uppdatering av t.ex. vägbyggen och dylik information i REALTID.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro