Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

Samma här. jag har också spelat ganska länge, men aldrig seriöst och riktigt gått in för det, utan det har mest vart att man har satt sig ner och spelat lite när andan fallit på så att säga.

Det jag menade med att göra bort sig är att det är ju folk som är skickliga och vet vad de gör som brukar lägga upp klipp, och man vill ju inte vara sämst i tråden...men om det blir så, så bjuder jag på det

Just nu är jag på jobbet, och under helgen är ju upptagen, men nån gång under nästa vecka så kan det nog komma upp ett klipp.

äh, kul att se vad andra swecare plinkar på hur som helst

Permalänk
Skrivet av hoz:

äh, kul att se vad andra swecare plinkar på hur som helst

Haha, sant
Räkna inte med bra ljudkvalité bara då jag kommer filma med min mobil (SonyEricsson Satio)

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem

Är bas jag håller i videon men bakgrunds gitarr spåret är lirat av mig med. Kort klipp som kanske ger någon ett gott skratt

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

heh, bjuder på denna.