Maxar spel med HD5850 - flimmrar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Feb 2009

Maxar spel med HD5850 - flimmrar?

Tjenare.
Jag har nyligen köpt nya dator delar, samt ett Powercolor Radeon HD 5850 PCS+1GB, men det är så att när jag spelar Day Of Defeat Source på högsta inställningarna, i upplösning : 1280X1029. Men det flimmrar ändå, känns som att det kommer tjocka ränder från skärmen och upp samma är det i Counter Strike source.
Men när jag ändrade till högsta upplösningn i CSS stängdes det ner, kan inte öppna det nu ? Vad ska jag göra?

Får rätt så fin bild faktiskt, men det flimmrar lite på DOD och CSS , och nu kan jag inte köra upp CSS utan att det stängs ner varje gång.

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2002

Kolla inställningar för V-sync kanske?

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded