Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008

XFX costom PCB?

Hittade idag en länk på google som pratade om HD5770 från XFX, verkar som XFX har gjort sin egen PCB och använder den istället för referens kortet som det ska vara, kollade vilket kort jag har och jag verkade ha den nyare nedbantade XFX versionen. (XFX skiten har bara 1 crossfire brygga ist för 2)

Läste lite om att kortet har billigare komponenter och annat, värt att skicka tillbaka och få ett HD5770 med referens PCB?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2009

Det hade jag gjort i alla fall. Hur är läget i HnM förresten?

| Ghost S1 | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i5-9600K | HyperX Fury 16GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti OC |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008

*cough*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XriXor
*cough*

Så illa?

| Ghost S1 | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i5-9600K | HyperX Fury 16GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti OC |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvickstick
Så illa?

Joo...

Och så har jag ett till HD5770 som kommer till veckan, känns som man kan avb. det och skicka tillbaka det jag har och köpa ett 5870. *sigh*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XriXor
Joo...

Och så har jag ett till HD5770 som kommer till veckan, känns som man kan avb. det och skicka tillbaka det jag har och köpa ett 5870. *sigh*

Jo, det kan du lika gärna göra.

PS: Om du inte redan visste det <-- Avila!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008

Joo jag chansa på det