Permalänk
Medlem

XFX costom PCB?

Hittade idag en länk på google som pratade om HD5770 från XFX, verkar som XFX har gjort sin egen PCB och använder den istället för referens kortet som det ska vara, kollade vilket kort jag har och jag verkade ha den nyare nedbantade XFX versionen. (XFX skiten har bara 1 crossfire brygga ist för 2)

Läste lite om att kortet har billigare komponenter och annat, värt att skicka tillbaka och få ett HD5770 med referens PCB?

Permalänk
Medlem

Det hade jag gjort i alla fall. Hur är läget i HnM förresten?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XriXor
*cough*

Så illa?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvickstick
Så illa?

Joo...

Och så har jag ett till HD5770 som kommer till veckan, känns som man kan avb. det och skicka tillbaka det jag har och köpa ett 5870. *sigh*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XriXor
Joo...

Och så har jag ett till HD5770 som kommer till veckan, känns som man kan avb. det och skicka tillbaka det jag har och köpa ett 5870. *sigh*

Jo, det kan du lika gärna göra.

PS: Om du inte redan visste det <-- Avila!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Joo jag chansa på det