Playstation 2 + 8-9 spel pris?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kågeröd
Registrerad
Nov 2009

Playstation 2 + 8-9 spel pris?

Hej, har ett PS2 (det gamla tjockare med fläkt bakpå) som jag aldrig använder...
Vad skulle vara rimligt pris att sälja för om man får typ 8-9 spel med också?
Tacksam för svar

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Svergie =P
Registrerad
Jul 2004

beror på vad för skitspel det är ^^

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2010

70 kr, så har du råd med Pizza till lunch

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Mar 2003

För många är ju spelen rätt irrelevanta. Såvida du inte hittar någon som vill ha de specifika spelen. Så spontant kan jag inte tänka mig mer än en femhundring. Då skall du nog vara glad

Asus Gryphon Z87 | i5 4670K | 16 GB Vengeance| MSI 390 Gaming 8 GB | Newton R2 650 W | W10 | BF4: Livhusar
Asus VivoTab 64 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Mar 2008

800 kronor.

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vällingby
Registrerad
Mar 2010
Citat:

Ursprungligen inskrivet av holmberg
För många är ju spelen rätt irrelevanta. Såvida du inte hittar någon som vill ha de specifika spelen. Så spontant kan jag inte tänka mig mer än en femhundring. Då skall du nog vara glad

Nja... Om spelen är ICO (med pappersfodral och samlarbilder), Shadow of the Colossus, MGS 3 Subsistance, Buzz med buzzrar, GH med gitarr etc. så kan jag lova att priset springer iväg.

Om det däremot är typ FIFA 2001, NHL 2001, Smackdown vs. RAW 2007 etc. så kan jag hålla med om 500-700:-. Så visst spelar spelen roll i frågan.

// G

"Jump on my sword while you can Evil! I won´t be as gentle!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2004

Den gamla versionen är ju egentligen i fråga mer attraktiv då den kan köras med hdd, och man slipper skivor, men det är nog inte många som vet det, själv sitter jag med 500gb och en jävla massa spel..

Vill köpa ett billigt Wii U, kontakta mig via privatmeddelande om ni har nåt ni vill sälja?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vällingby
Registrerad
Mar 2010

dubbelpost

"Jump on my sword while you can Evil! I won´t be as gentle!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kågeröd
Registrerad
Nov 2009

tack för svaren nu vet jag vad jag kan sträva efter iaf (Y)

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007

Undrar hur folk tänker när dom säger 600-800kr.

Jag skulle säga att allt över 400kr är ocker

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!
Registrerad
Aug 2008

Lägg ut det på Tradera för en 1kr och se vart du hamnar.
Behöver du säkerhetsnät finns alltdi reservationspris, simpel as that

Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nånstans!
Registrerad
Aug 2007

Sålde mitt för ett par år sedan med ungefär lika många spel, 3 kontroller tror jag. De flesta spelen var typ gran turismo osv.
Pris? 1700

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Okt 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Sålde mitt för ett par år sedan med ungefär lika många spel, 3 kontroller tror jag. De flesta spelen var typ gran turismo osv.
Pris? 1700

Du sa det själv. "FÖR ETT PAR ÅR SEDAN"!

Fujitsu Esprimo Q510

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nånstans!
Registrerad
Aug 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
Du sa det själv. "FÖR ETT PAR ÅR SEDAN"!

Oj, vaknat på fel sida?

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Okt 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Oj, vaknat på fel sida?

Nej men du kan inte jämföra dagens priser med vad du fick för ett par år sedan!

Fujitsu Esprimo Q510

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tjörn
Registrerad
Maj 2005

Jadu, alltifrån 500-1xxx kr beror på vad många sagt vad för typ av spel du har. sen har ju GAME ibland erbjudanden där dem köper ditt PS2/Xbox och du får ett PS3/Xbox360 för ett lägre pris.

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |