Varning för Markosgames / TVspelsshopen!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fetakniven
Är det bara jag eller börjar hetsjakten på Marko bli något patetisk nu? Den känns SÅ 09.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av exroz
Tycker helt seriöst att folk ska sluta hacka på Marko nu. Tycker att de flesta verkar ogilla honom helt och hållet efter rykten som mycket väl kan vara lika falska som det Mackan80 skrev här.

Ja, det hela är en jävla hetsjakt och numera riktigt smutskastning.

Han må ha problem men det har alla som äger ett eget bolag/affär whatever.

Kan ni inte bara ta reda på enkel fakta istället, förstår inte vad ni tjafsar om.

Permalänk
Medlem

Ding ding ding dong, det är alla varningsklockor som ringer samtidigt.

Markos, du kanske försöker köra det hederligt och erbjuda extra bra support, "prova innan köp" och andra saker för att dra kunder. Men för mig som potentiell kund så är så pass avvikande saker oroväckande och får inte mig att sluta handla på ställen som Inet eller Komplett och gå över till dig. Tycker du borde se över din strategi lite.

Skulle det vara så att det numera är orättvis och felaktig kritik som förs fram så kan jag bara beklaga. Men de lyckas nog tyvärr isf med vad de vill, för mitt intryck är att ditt företag inte idag känns seriöst... Tyvärr.

mvh Wessan

Permalänk
Medlem

Det heter pajasföretag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amaro
pajas företag

Heter "pajasföretag".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Heter "pajasföretag".

Ska vara ett "Det" framför 'heter "pajasföretag"'.
Om vi nu ska vara riktigt noga, som du är.

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

skönt att någon kan rätta en vid 01:19 perfekt !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
Ska vara ett "Det" framför 'heter "pajasföretag"'.
Om vi nu ska vara riktigt noga, som du är.

Ska det inte finnas ett "det" i början på din mening också i så fall?

Permalänk
Medlem

haha att ni orkar hålla på

Permalänk
Avstängd

Nu borde mods se över denna tråd. Inte låsa den för jag vill ha svar från mackan. Men ni borde se över alla personer som bara skriver utan någon som helst sammanfattning av det det hela går ut på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Nu borde mods se över denna tråd. Inte låsa den för jag vill ha svar från mackan. Men ni borde se över alla personer som bara skriver utan någon som helst sammanfattning av det det hela går ut på.

Nog borde tråden kunna låsas, ni kan ta ert snack via PM...

Visa signatur

How strange it is, to see a life that slips away. How strange it is, in darkness blood is black, not red - King Diamond - Emerencia
Antec P183 | Intel Core i7 4790K@4.0GHz | Asus Maximus VII Hero | 16 GB Corsair Vengeance | Gigabyte GeForce GTX470 SOC | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Avstängd

Vad vinner jag på att ta det via pm? Han skall skriva det i klartext i tråden om varför han anklagat mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Vad vinner jag på att ta det via pm? Han skall skriva det i klartext i tråden om varför han anklagat mig.

Efter att ha läst lite i tråden får jag uppfattningen att de flesta tappat intresset för vad trådskaparen ville och tjafsar fram och tillbaka om annat, men det är inte min uppgift att avgöra om tråden ska låsas eller inte.

Lycka till i fortsättningen.

Visa signatur

How strange it is, to see a life that slips away. How strange it is, in darkness blood is black, not red - King Diamond - Emerencia
Antec P183 | Intel Core i7 4790K@4.0GHz | Asus Maximus VII Hero | 16 GB Corsair Vengeance | Gigabyte GeForce GTX470 SOC | Windows 10 Pro x64

Permalänk

Taggarna utåt mot allmänheten är som vi alla vet en kanonstrategi... om man inte vill tjäna pengar då...

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk
Medlem
Citat:

Med all respekt men har du någon form av mänsklig känsla eller är du bara en enkelspårig person som bara vill skada utan anledning.

Citat:

Men jag tror att du har någon form av lite hjärta och förklara varför du skrivit detta.

Kan hålla med om att det har blivit överdrivet men jisses! Vadå tycka synd om sig själv tror du verkligen du är så oskyldig?? Visst inget företag är perfekt det kan jag hålla med om men har man så många missnöjda kunder samt kört så många företag i botten ska man nog fundera över några extra gånger. Dags att låsa snart?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Steeler
Efter att ha läst lite i tråden får jag uppfattningen att de flesta tappat intresset för vad trådskaparen ville och tjafsar fram och tillbaka om annat, men det är inte min uppgift att avgöra om tråden ska låsas eller inte.

Lycka till i fortsättningen.

Allt annat som alla skrivit och även det jag besvarat är egentligen oväsentligt i denna tråd då jag redan besvarat det väldigt många gånger.

Så om alla har någon form av respekt att inte kasta paj för tillfälligt och ger TS en chans att komma ut ur bubblan och förklara sig.

Till Mackan:
Alla vet att du ser detta och kanske även har ett stort leende av skadeglädje. Men jag tror att du har någon form av lite hjärta och förklara varför du skrivit detta. Även du vet att anklaga en person för något som han inte gjort är förtal vilket är ett brott. Att jag sedan vet att du gjort det tidigare är för att vi mycket väl kommer ihåg ett liknande inlägg i ett annat forum kallat minhembio. Även där kontaktade du min kollega istället för att kontakta mig och även där bad han om ditt telefon nummer men då lade du på luren till han.

Nu gör du det igen på samma sätt och han kände igen din röst. Ge dig nu och förklara saken som en MAN.

Permalänk
Avstängd

Jag tycker absolut inte synd om mig själv. Det är snarare TS det är synd om:)

Låser sweclockers tråden så kommer jag att gå vidare bokstavligen då jag anser att någon av mod tycker att det är ok att anklaga företag som inte har gjort just det felet. Nu vet jag att sweclockers & company har huvudet på skaft och vet vad detta går ut på så tråden kommer inte att låsas.

Har denna person skrivit och skapat tråden så skall den också vara öppen. Däremot så tycker jag att mods skall lägga en liten varning till dem som inte vet bättre.

Permalänk
Medlem

*suck* Nåja dagens samhälle är som de är.
Små som stora, Markosgames kanske skulle checka in sina "kompisar´s" trådar här, det är inte bara du som blir "hängd" ifall fel uppstår.

Eller jag kanske har drömt om alla trådar/comment´s om idioter från höger å vänster. Ifall du gjort nå dumt så kan du inte klaga, svensk lag rättfärdigar att man går ut med sanning, de är då du som företag inte ska motbevisa utan framhäva din framgång för resultat.

Tror du spelföretag hotar sina kunder som klagar på deras spel?
Nu får jag å säkert nån kakbit, vilket kan vara gott så här i sen timmen

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Bara en fråga, hur kan du hålla igång ett företag med så mycket skit bakom öronen, vara uppe till kl 02:17 för att se om ett troll som har snackat skit om dig har skrivit något nytt så du kan skydda ditt ego medan du har stora skulder,2 sjunkna företag och sen vara uppe vid 08:00 för ta hand om "service/kunder via telefon" vet dock ej när du öppnar din grotta men sen jobba varje dag i veckan (förutom jul) med 08:00-22:00 för service/kunder, sen Live support via MSN till 24 (då o då, när inte dina kunder tar hand om det) sen samt hålla på med kronofogden och annat skit) och ändå tro du kommer lyckas med företag nr3? (speciellt med din konstant negativ-feedback under åren)

Ärligt vill veta, för sova så lite, göra så mycket kan vara väldigt prisvärt, om företaget nr3 sjunker kan du alltid testa sälja d (inte det sjunkna företaget alltså)

Om nu nr3 sjunker, testa då söka jobb på datorbutiker eller liknande men ta bort Tv-spelshopen och dom andra 2 från din CV annars lär du ej få jobbet (men ingen chefs position, vi vill ju inte att du sänker någon annans företag) kan nog hjälpa dig lång väg att betala av alla skulderna.

Some people are leaders others are followers.
Du är ju tydligt en "follower" men drömmar om att vara en "leader" men imo så har du misslyckat.

Ajja dags och lägga mig. Så efter du har skrivit din comeback ang jag är en pajkastare. Så kan du chilla med refresh för jag kmr inte online föräns 15:00 tidigast.
Glöm inte du har ett jobb att göra på tv-spelshopen..
Vi vill inte ha mer negativ-feedback jue

Du får iaf ett plus för din envishet tror inte jag hade haft magen till att starta Företag NR3 om nu nr1 och nr2 failade.

Till SWEClockers: Om jag nu bröt någon slags regel under denna pajkastningen så ber jag om ursäkt.

Cheers

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6... (Låst tråd)

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Varför skapa en ny tråd?

Det är jättebra att ni "sprider ordet" om vad ni uppfattar vara oseriösa butiker, men i just detta fall har historiken visat att vi inte kommer så mycket längre.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X