Varning för Markosgames / TVspelsshopen!

Permalänk
Medlem

Nej det gör man ju inte alltid såklart, men man kanske borde börja...

Visa signatur

Antec P183 : Asus P6T v2 : i7 930+ Noctua NH-U12P : 6GB Corsair Dominator 1600 Mhz CL8 : Radeon HD 5770 : Intel X25M G2 80GB + 2x 1TB Seagate 7200.12 : Corsair HX-750

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Nu är webbplatserna igång igen

Hallo superboss

Vad förväntade du dig

Vad det gäller lilla mackan så väntar jag fortfarande på ett eminent svar:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Hallo superboss

Vad förväntade du dig

Vad det gäller lilla mackan så väntar jag fortfarande på ett eminent svar:)

Med tanke på att han registrerat sig för din skull borde han åtminstone svara och inte trolla.

Permalänk
Medlem

va där idag i butiken va inga problem han va där folk ringde hemsidan va uppe va är problemet?fixade mitt wii på 30 min

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Med tanke på att han registrerat sig för din skull borde han åtminstone svara och inte trolla.

Ja man tycker det Men det verkar vara många som gillar att trolla i både detta och andra forum. Kanske brist på sysselsättning i livet

Tråkigt är att personer som denna inte vet hur han skall bete sig när det väl kommer till kritan. Sen är det enkelt att skriva om mig när man har aningen brist på sysselsättning.

Men jag ger inte upp jag vill fortfarande ha ett svar på varför personer bara kan skriva och inte stå för sina inlägg.

Så mackan ge oss forumiter ett svar och kom från din dolda sida och visa vem du är. Jag tror att det är fler än jag som vill veta varför du inte svarar tillbaka.

Komihåg att jag tar inte skit utan anledning.

Permalänk
Inaktiv

Otroligt roligt att se hur tuffa alla är bakom skärmarna, men myror i det verkliga livet. Håll ert bloggande för er själva, man ser klart och tydligt att trådskaparen bara är en liten myra som försöker smutskasta företaget av en anledning (troligen inget riktigt liv) . Ett pluss till dig Marko som trots all skit du får, ändå kommer in och svarar.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swag
va där idag i butiken va inga problem han va där folk ringde hemsidan va uppe va är problemet?fixade mitt wii på 30 min

Coolt, efter 2 års inaktivitet så bestämde du dig plötsligt för att skriva igen!

Härligt att du kommer med så oväntat positiv feedback också!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Otroligt roligt att se hur tuffa alla är bakom skärmarna, men myror i det verkliga livet. Håll ert bloggande för er själva, man ser klart och tydligt att trådskaparen bara är en liten myra som försöker smutskasta företaget av en anledning (troligen inget riktigt liv) . Ett pluss till dig Marko som trots all skit du får, ändå kommer in och svarar.

Oja, hela forumet (internet generellt) är fullt av fegt skit.. när det kommer till krita så skiter dom på sig och springer till mamma.

Sen dessa jävla mytomaner och maktgalna M********er.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Coolt, efter 2 års inaktivitet så bestämde du dig plötsligt för att skriva igen!

Härligt att du kommer med så oväntat positiv feedback också!

Härlig observation

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RENISHAW
Oja, hela forumet (internet generellt) är fullt av fegt skit.. när det kommer till krita så skiter dom på sig och springer till mamma.

Sen dessa jävla mytomaner och maktgalna M********er.

Välkommen till forumet Adolf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RENISHAW
Oja, hela forumet (internet generellt) är fullt av fegt skit.. när det kommer till krita så skiter dom på sig och springer till mamma.

Sen dessa jävla mytomaner och maktgalna M********er.

Så, bomber3 har reggat om sig?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Så, bomber3 har reggat om sig?

Kanske (och det verkar så av uttalandet?) men svårt att veta.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Så, bomber3 har reggat om sig?

Bomber från 2003? Han var väl bra? Eller föväxlar jag nu?

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Bra sätt att hålla det hela på en professionell nivå alltså

Verkligen seriöst intryck!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Välkommen till forumet Adolf.

He he om inte dagens så i alla fall en fin gliring ungefär som när en hockeyspelare tar pucken genom att svänga i 180 grader med ett enda skär.;)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Väntar fortfarande på svar från mackan 80. Hur länge skall man vänta. Du har ju försökt att få tag på mig. Är det då så svårt att svara varför du snackar skit om oss när du inte ens handlat av oss. Och varför ens sänka sig så lågt mackan. Du måste känna dig aningen inskränkt.

Och till sweclockers Mods som skall hålla ordning i sandlådan.
Jag hoppas att ni samarbetar på ett respektfullt sätt då jag tänker polisanmäla denna person.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Jag hoppas att ni samarbetar på ett respektfullt sätt då jag tänker polisanmäla denna person.

Lycka till

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames

Och till sweclockers Mods som skall hålla ordning i sandlådan.
Jag hoppas att ni samarbetar på ett respektfullt sätt då jag tänker polisanmäla denna person.

Och på vågrät sju så ska ordet "Kundvård" in.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RubberDucc
Och på vågrät sju så ska ordet "Kundvård" in.

Det stämmer. Och det har vi. Har du inte kunden i fokus så skall du heller inte vara egenföretagare. Enkelt

Dock kan vi även vända på det och kalla det företagsvård. Kunden har många gånger rätt. Men även vi företagare har mänskliga rättigheter och även vi kan göra fel. tyvärr så ses det som att vi företagare skall vara felfria men så är det inte.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RubberDucc
Och på vågrät sju så ska ordet "Kundvård" in.

:D:D:D:DDAGENS!:D:D:D:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Ja man tycker det Men det verkar vara många som gillar att trolla i både detta och andra forum. Kanske brist på sysselsättning i livet

Tråkigt är att personer som denna inte vet hur han skall bete sig när det väl kommer till kritan. Sen är det enkelt att skriva om mig när man har aningen brist på sysselsättning.

Om Du klickar på respektive medborgares profil så kan du ofta (inte alltid) utläsa att folk de facto *har* en sysselsättning, alltifrån studenter, till övriga yrkeskategorier från "överklass till underklass" men yrken/sysselsättning har vi alla.:)

(Och de som eventuellt inte har någon sysselsättning kan bero på mycket och man ska inte döma dessa och kategoriskt genom att säga att de hellre "smutskastar" dig hellre än att ha ett arbete)...

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Om Du klickar på respektive medborgares profil så kan du ofta (inte alltid) utläsa att folk de facto *har* en sysselsättning, alltifrån studenter, till övriga yrkeskategorier från "överklass till underklass" men yrken/sysselsättning har vi alla.:)

(Och de som eventuellt inte har någon sysselsättning kan bero på mycket och man ska inte döma dessa och kategoriskt genom att säga att de hellre "smutskastar" dig hellre än att ha ett arbete)...

Du missuppfattar hela poängen. Att en person som mackan skriver något som inte stämmer är ju helt fel. Man ifrågasätter då om man inte har något bättre för sig än att sitta på ett forum och bara skriva och även lägga sin tid på att det skall låta så trovärdigt som möjligt. Ifrågasätter du inte då om man har någon form av annan sysselsättning.

Det roliga är att denna person gjorde samma sak sommar 09. Men då skrev han i forumet på minhembio. Det måste ju vara någon form av fel på denna människa. Man gör bara inte så.

Min fråga till dig är:
Vad anser du om en person som skulle anklaga dig på samma sätt som han gjort mot mig. Ge mig ett eminent svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Du missuppfattar hela poängen. Att en person som mackan skriver något som inte stämmer är ju helt fel. Man ifrågasätter då om man inte har något bättre för sig än att sitta på ett forum och bara skriva och även lägga sin tid på att det skall låta så trovärdigt som möjligt. Ifrågasätter du inte då om man har någon form av annan sysselsättning.

Det roliga är att denna person gjorde samma sak sommar 09. Men då skrev han i forumet på minhembio. Det måste ju vara någon form av fel på denna människa. Man gör bara inte så.

Min fråga till dig är:
Vad anser du om en person som skulle anklaga dig på samma sätt som han gjort mot mig. Ge mig ett eminent svar.

Liten intressant fråga dök upp...

Om du nu bryr dig om kunder m.m
Hur i h*lvete kan du få så mycket skit ständigt?
Hur kan du då ha så mycket strul med kunder?

Borde du inte börja inse att du inte ska driva något liknande?
För du verkar inbilla dig i din bubbla att du fixar biffen, men likförbannat dyker det upp mer skit.

eller är alla mytomaner och du är guds bästa skapelse?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Du missuppfattar hela poängen. Att en person som mackan skriver något som inte stämmer är ju helt fel. Man ifrågasätter då om man inte har något bättre för sig än att sitta på ett forum och bara skriva och även lägga sin tid på att det skall låta så trovärdigt som möjligt. Ifrågasätter du inte då om man har någon form av annan sysselsättning.

Det roliga är att denna person gjorde samma sak sommar 09. Men då skrev han i forumet på minhembio. Det måste ju vara någon form av fel på denna människa. Man gör bara inte så.

Min fråga till dig är:
Vad anser du om en person som skulle anklaga dig på samma sätt som han gjort mot mig. Ge mig ett eminent svar.

Eminent och eminent vet jag inte men i alla fall: jag vet inte vad eller han inte har gjort mot dig på annat forum. Det jag funderar på hur du kan vara så *jättesäker* på att det är samma person?:o Jag håller Swec för ett väldigt seriöst forum och när 8 av 10 (metaforiskt) säger att ditt företag har någon brist och rent filosofiskt "kan alla ha fel" här på Swec men rent evidensmässigt så talar allt tyvärr för att du på något sätt ej uppfyller X antal kriterier för att forumet/de som handlar av dig ska anse att du är bra eller kunna säga att du är månadens/årets företag etc.:);)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Det är väl inte så konstigt att han ofta får skit. Folk är ju fortfarande på honom efter hans riktigt usla misslyckande som han hade tidigare. Mackan verkar ju vara ett troll som kommer från den tiden och har gett sig fan på att sabba för marko. Han har ju trots allt inte svarat på något av motfrågorna. Utan han bara går in och smutkastar med anklagelser som förmodligen inte stämmer.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Det är väl inte så konstigt att han ofta får skit. Folk är ju fortfarande på honom efter hans riktigt usla misslyckande som han hade tidigare. Mackan verkar ju vara ett troll som kommer från den tiden och har gett sig fan på att sabba för marko. Han har ju trots allt inte svarat på något av motfrågorna. Utan han bara går in och smutkastar med anklagelser som förmodligen inte stämmer.

Ahh...där ser man.:) Visste inte det var så illa.:P Baktala någon ska man inte göra tycker jag.:P Man kan nämna vad som var fel men sedan låta det bero (att man sen väljer att "repetera sig" inför vänner och bekanta är en annan sak - men detta fenomen ser jag mer som att man "pratar av sig" om en dålig erfarenhet:P).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Eminent och eminent vet jag inte men i alla fall: jag vet inte vad eller han inte har gjort mot dig på annat forum. Det jag funderar på hur du kan vara så *jättesäker* på att det är samma person?:o Jag håller Swec för ett väldigt seriöst forum och när 8 av 10 (metaforiskt) säger att ditt företag har någon brist och rent filosofiskt "kan alla ha fel" här på Swec men rent evidensmässigt så talar allt tyvärr för att du på något sätt ej uppfyller X antal kriterier för att forumet/de som handlar av dig ska anse att du är bra eller kunna säga att du är månadens/årets företag etc.:);)

Jag har inte sagt att jag är felfri. Och det står jag för. Och månadens företag är jag heller inte. Däremot tar jag inte skit utan anledning. Jag håller med dig om att sweclockers är seriöst. Men det har inte med alla användare att göra. Sweclockers kan inte hålla kolla på alla personer som registrerar sig och därför finns det personer som mackan.

Du säger att 8-10 personer anser att jag har någon form av brist. Fråga dem om någon av dem handlat av oss.

Och fortfarande har du inte svarat på min fråga:
Vad anser du om en person som skulle anklaga dig på samma sätt som han gjort mot mig. Ge ett svar och formulera inte om det som du gjorde i tidigare inlägg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RubberDucc
Och på vågrät sju så ska ordet "Kundvård" in.

Fan nu påminde du mig om att jag har missat melodikrysset idag!

För övrigt så tycker jag det är dags att Mackan08 att säga var han står nu.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
Och fortfarande har du inte svarat på min fråga:
Vad anser du om en person som skulle anklaga dig på samma sätt som han gjort mot mig. Ge ett svar och formulera inte om det som du gjorde i tidigare inlägg.

Glömde sorry:): Om någon hade anklagat mig helt utan anledning hade jag inte tyckt om det/tyckt det hade varit orättvist. Men hade jag haft lite trådar (syftar *inte på Mackan08* nu:)) som tex. här på Swec mot mig så hade jag nog tänkt att "jag får bli ännu bättre på kundvård så att jag motsvarar mina kunders förväntningar och i förlängningen vända negativa trådar till positiva dito".:)

Något sådant hade jag tänkt och försökt att åstadkomma.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BeRetta
Fan nu påminde du mig om att jag har missat melodikrysset idag!

För övrigt så tycker jag det är dags att Mackan08 att säga var han står nu.

Som du säger så tycker jag att mackan skall komma fram och säga sitt ord.