Xperteleven - kompisliga

Permalänk
Medlem

Xperteleven - kompisliga

Hallå alla Sweclockare!

För er som inte känner till det så är xperteleven ett fotbollmanagerspel som är webbaserat, och gratis. Man kan pröjsa för VIP om man så önskar för att få lite mer funktioner, men går som sagt var att lira gratis.

Jag har satt igång en kompisliga med lite vänner, och har lirat första säsongen med 16 lag uppdelat i 2 divisioner. Några fastnade inte riktigt för spelet utan uttryckte önskan om att bli utbytta, så behöver nu 2 managers.. Bara en säsong spelad, lagen är alltså fortfarande nya och relativt jämna.

Ingen i min kompiskrets som är speciellt sugen på sånthär förutom dom jag redan frågat, så därför vänder jag mig till er sweclockare!

Alltså - om nån är intresserad av att spela i en kompisliga på xperteleven, sök liga 233459. (gäller mer eller mindre under dagen, sen räknar jag med att ha fyllt upp!)

/Pelle

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk

Jag är lite sugen på att gå med i ytterligare en liga då detta är ett fantastiskt underhållande tidsfördriv, även om jag itne är bäst i världen eller ens fotbollsintresserad alls.

Har vi en SweC liga eller kanske vi kan starta en sådan?

Postade i den här tråden istället för att starta en ny, annars hade väl folk tjatat om att jag ska "söka först"

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Eller gå med i min, se ovan!

Men jag kunde tänka mig att haka på en SweCliga med.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Skrivet av MoNkeY-05:

Eller gå med i min, se ovan!

Men jag kunde tänka mig att haka på en SweCliga med.

Har du en igång alltså? Finns där en ledig plats? Får jag ett "nytt" lag eller får jag ta över ett där någon är inaktiv?

EDIT: Försökte nu ansöka till den ligan men får ett felmeddelande "Your team quota is full and therefore you can not join the league. Become VIP to get full team quota."
Har råkat gå med i någon annan konstig liga som jag egentligen inte vill vara med i, kan man hoppa ur en liga på något sätt?
Antar att man bara kan ha 2 lag när man är gratismedlem..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Har en liga igång, men tyvärr är en ny säsong precis startad (spelat 3 matcher) så dröjer en månad tills nästa säsong börjar. Roligast är nog generellt sett att få ett nytt lag, man kan höja det lite så du kan vara med och tävla efter några säsonger istället för att ligga hopplöst efter i alltför många säsonger.

Om du vill är du välkommen. Samma som innan, vi har 16 lag, 8 uppdelat på 2 divisioner, och det är bra stämning och trevligt folk.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Och gällande att hoppa ur en liga så ska man kunna avgå som manager nånstans. Borde vara relativt lätt att hitta hoppas jag.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Skrivet av MoNkeY-05:

Och gällande att hoppa ur en liga så ska man kunna avgå som manager nånstans. Borde vara relativt lätt att hitta hoppas jag.

Lyckades ansöka till din liga idag. Vore kul om man fick vara med

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Lyckades ansöka till din liga idag. Vore kul om man fick vara med

Såklart! Ny säsong på gång snart!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8