Behöver DIN hjälp!! Med Fantasi!! iPhone Theme

Permalänk
Medlem

Behöver DIN hjälp!! Med Fantasi!! iPhone Theme

Här är mitt senaste tema som jag själv har moddat ihop… Ursprungligen HTC Leopard och temat är nu baserat på HTC Sense 2.1 som används på HTC Leopard & Desire.. Gillar mitt tema bättre

Temat är färdigt och därför har jag bestämt mig för att ladda upp det till Cydia "modmyi.com"

Men tyvärr så är min fantasi för dålig när det kommer till NAMN.

Behöver därför bra TIPS till vad jag ska döpa detta tema till?!

Mina funderingar hittils:
+ HTC Desire
+ HTC Legend
+ HTC Dersire Mod
+ iPhone Dersire
+ iPhone Dersires More
+ HTC Sense UI 2.2

Som sagt så sträcker inte min fantasi så värst långt så ALLA TIPS är Välkommna!

HTC Leopard:

För er som undrar så har jag redan fått klartecken från den ursprungliga skaparen!

Visa signatur

MSI GeForce GTX 770 2GB TwinFrozr GAMING-series | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell)| CORSAIR 2x4096MB CL9 1600Mhz VENGEANCE | Be Quiet! Straight Power E9 700W 80+ Gold | Samsung SSD Pro 840-Series 256GB | 2TB WD Caviar Green | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal Design Define R4 Svart | Samsung 27" S27A950D LED 120Hz | Logitech Z-5500 @ THX 5.1 | Laptop: ASUS G73, Intel i5 2.79GHz, 4096MB, ATI 5870, 500GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

Försökt göra det mer stilrent, känns som det ligger saker överallt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Står det alltid "Mod by Rickard Karlsson"? I övrigt tycker jag det ser för plottrigt ut som flashen sa. Och vad är det som skiljer? Färgerna?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90