Slayers nya "World Painted Blood", vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Slayers nya "World Painted Blood", vad tycker ni?

Finns det några Slayer fans här inne?
Vad tyucker ni om deras nya platta?
Tycker den är riktigt bra faktiskt, väldigt starkt öppningsnummer! Snabbt och hårt, det låter som Slayer helt enkelt!

Visa signatur
Permalänk

Nya och nya, november 09'...
Hur som helst, den är skit i jämförelse med 80-talsalbumen, men betydligt bättre än 2000-talets skivor, som varit värdelösa.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

En riktig guldklimp!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Gillar den skarpt!

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem
Skrivet av Random-person:

Nya och nya, november 09'...
Hur som helst, den är skit i jämförelse med 80-talsalbumen, men betydligt bättre än 2000-talets skivor, som varit värdelösa.

Det är väl färskt, eller? Och den hade ju inte diskuterats här så

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den kommer väl inte i närheten av south of heaven, seasons in the abyss, diabolus in musica och god hates us all. Men dålig är den verkligen inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

Den kommer väl inte i närheten av south of heaven, seasons in the abyss, diabolus in musica och god hates us all. Men dålig är den verkligen inte.

Håller med!
Och den kom väl i oktober eller november förra året. Samma månad som Hypocrisy släppte sin senaste iallafall.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Jodå, jag tycker den är riktigt bra.
Jag är långt ifrån ett stort Slayer fan, men tycker den är bättre än mycke annat dom släppt senaste åren.

Visa signatur

...