Permalänk
Medlem

GhettoRepair

Datorn rasade, så jag gjorde en fysisk felsökning aka plocka isär det mesta och sätta ihop det igen, det gick bra.

GhettoRepair

Permalänk
Medlem

....... snygga kastknivar.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Skönt som fan, ser ut att va bra skit

Visa signatur

|i5 750@4,0 ghz water cooled| |4 gig xms3 1600 mhz| |3x asus 280 gtx 700/1400/1275< vattenkylda| |8800 gt g92 "physx" vattenkylt| |ASUS P7P55WS SuperComputer| |34797 vantage score|
|Ljud>| |°4x cerwin vega XLS-215°| |2x Samson PG3800 |Zachry XPS-600 för biamp.|
|Alto x23 delningsfilter| | 4x RCF LF18G400 18"| | Peavey pvi 3000|

Permalänk
Medlem

Okej... najs! Nu ser den ju fallfärdig ut på riktigt! Du får se upp så att den inte "krashar"

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Det där var inte roligt någonstans.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Skulle detta vara roligt eller har jag missat någonting?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Vafan, Sluta klaga det ser ju tamefan helt käpprätt åt helvete ut, men ändå tycker jag det ser charmigt ut

//Mofflan

Visa signatur

|i5 750@4,0 ghz water cooled| |4 gig xms3 1600 mhz| |3x asus 280 gtx 700/1400/1275< vattenkylda| |8800 gt g92 "physx" vattenkylt| |ASUS P7P55WS SuperComputer| |34797 vantage score|
|Ljud>| |°4x cerwin vega XLS-215°| |2x Samson PG3800 |Zachry XPS-600 för biamp.|
|Alto x23 delningsfilter| | 4x RCF LF18G400 18"| | Peavey pvi 3000|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

used a vacuumcleaner on your gfx card?!

Vacuumed the res of your omputer as well?

Permalänk
Avstängd

Hmmm våldtäkt av dator

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Gillar ljuddämpningen mellan hdd'erna och speciellt hur du fick "igen" dörren

Om man klagar på det här galleriet så har man nog ingen humor överhuvudtaget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Gillar ljuddämpningen mellan hdd'erna och speciellt hur du fick "igen" dörren

Om man klagar på det här galleriet så har man nog ingen humor överhuvudtaget

Eller så ser man bara sånt här som väldigt barnsligt? Med tanke på att det är 15-åringar som skrattar åt det så säger det en hel del. Nu tänker jag inte säga vad ni ska ha roligt åt och inte, men saken är att det ska inte du heller.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Eller så ser man bara sånt här som väldigt barnsligt? Med tanke på att det är 15-åringar som skrattar åt det så säger det en hel del. Nu tänker jag inte säga vad ni ska ha roligt åt och inte, men saken är att det ska inte du heller.

Eller så har man en annan sorts humor. Och menar du att en sak som en femtonåring garvar åt är något negativt eller sämre bara för att personen som tycker det är kul är femton år gammal?

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Perfekt utförda ghettomods, gillade spikarna och ditt sätt att få igen chassisidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av tysonayt:

Eller så har man en annan sorts humor. Och menar du att en sak som en femtonåring garvar åt är något negativt eller sämre bara för att personen som tycker det är kul är femton år gammal?

Tror du får läsa mitt inlägg igen. Det var det jag sa. Angående det om 15-åring så är det inget negativt, alla har vi varit 15. Notera igen att jag inte säger att äldre inte FÅR det. Men det jag syftade på det han sa om att vi som inte finner detta galleri roligt inte har någon humor alls.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

"After cleaning the card with alcohol and a vacuum cleaner..." What the hell?!

Det sista man ska göra!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av tysonayt:

eller så har man en annan sorts humor. Och menar du att en sak som en femtonåring garvar åt är något negativt eller sämre bara för att personen som tycker det är kul är femton år gammal?

+1

Visa signatur

|i5 750@4,0 ghz water cooled| |4 gig xms3 1600 mhz| |3x asus 280 gtx 700/1400/1275< vattenkylda| |8800 gt g92 "physx" vattenkylt| |ASUS P7P55WS SuperComputer| |34797 vantage score|
|Ljud>| |°4x cerwin vega XLS-215°| |2x Samson PG3800 |Zachry XPS-600 för biamp.|
|Alto x23 delningsfilter| | 4x RCF LF18G400 18"| | Peavey pvi 3000|

Permalänk
Medlem

#1 datorn var i riktigt risigt bruk när jag började mecka med den, funderade allvarligt på att bara köpa nya delar och skita i den, men jag tänkte att jag ger det ett sista krafttag för att få igång skiten i nåra månader till, och visst gick det an till slut ;D

#2 jag är 20 och dom flesta av mina polare och även äldre än mig tyckte det var riktigt roande att kolla genom detta galleri, för det känns så fel att hantera datorprylar på det sättet, så att bara 15åringar skulle uppskatta den här typen av humor är ren bullshit

Permalänk
Medlem
Skrivet av hebbe0:

#2 jag är 20 och dom flesta av mina polare och även äldre än mig tyckte det var riktigt roande att kolla genom detta galleri, för det känns så fel att hantera datorprylar på det sättet, så att bara 15åringar skulle uppskatta den här typen av humor är ren bullshit

+1

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hebbe0:

#2 jag är 20 och dom flesta av mina polare och även äldre än mig tyckte det var riktigt roande att kolla genom detta galleri, för det känns så fel att hantera datorprylar på det sättet, så att bara 15åringar skulle uppskatta den här typen av humor är ren bullshit

Har ni svårt med läsförståelsen eller något? Jag sa aldrig att enbart 15-åringar skulle uppskatta detta - utan jag sa att de som har den sortens humor inte är passande att döma andras humor.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Har ni svårt med läsförståelsen eller något? Jag sa aldrig att enbart 15-åringar skulle uppskatta detta - utan jag sa att de som har den sortens humor inte är passande att döma andras humor.

Så du menar att man automatiskt har dålig humor om man råkar vara 15 år? Varför skulle den sortens humor vara sämre än någon annan? Väl bara bra ifall man kan skratta o ha kul åt många saker, måste vara fan så mycket roligare än att vara en dödsseriös torrboll.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotfuzz08:

Så du menar att man automatiskt har dålig humor om man råkar vara 15 år? Varför skulle den sortens humor vara sämre än någon annan? Väl bara bra ifall man kan skratta o ha kul åt många saker, måste vara fan så mycket roligare än att vara en dödsseriös torrboll.

Ännu en som inte kan läsa.

För sista gången, det jag skrev var att någon med samma humor som en 15-åring inte är passande att säga om andra har ett sinne för humor eller inte.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Ännu en som inte kan läsa.

För sista gången, det jag skrev var att någon med samma humor som en 15-åring inte är passande att säga om andra har ett sinne för humor eller inte.

Snälla skriv en självhjälps bok om hur man får din humor då och gör världen lite nytta, vad tjänar man på att klaga liksom

Permalänk
Medlem

Kul galleri, även om vissa inte tycker det var roligt.

Jag tycker det var underhållande, u got to love ghettomods!

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

been there done it gode gud vad jobbigt och skit händer bara när man inte har tillgång til en backup dator !

Permalänk

Haha fyfan vad underbar!

Skrivet av scienta:

Ännu en som inte kan läsa.

För sista gången, det jag skrev var att någon med samma humor som en 15-åring inte är passande att säga om andra har ett sinne för humor eller inte.

så:
de som gillar ghettomods är 15 eller har samma humor som en femtonåring.
de som är 15 eller har samma sorts humor som en, har av någon anlidning inte förmågan att bedöma humor?

ursäkta, men det låter väldigt dumt.
i hate to break it to you men det är en av oss två som är barnslig och jag betvivlarr att det är jag...

Permalänk

hahhahaha

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

Det är ju rätt tydligt att vår allas älskade Scienta är gud och kan därför dömma andras humor.

Eller är det inte det han säger när han säger.

Skrivet av scienta:

utan jag sa att de som har den sortens humor inte är passande att döma andras humor.

Nej men oj jo, visst var det så.
Scienta, nu när din humor gör dig mer passande att dömma andras humor kan du vara snäll och skriva en självhjälpbok som tidigare nämnt?
Jag som tydligen har en 15årings humor behöver tydligen hjälp!

PS. Jag satt med tårar i ögonen medan vi pysslade med datorn, liksom saker sket sig hela tiden och det slutade med att vi bara klippte av mer och mer saker x) Skruvar blev runddragna och helvette vad mycket som hände
Var helt underbart uppfuckat.

Permalänk
Skrivet av scienta:

Eller så ser man bara sånt här som väldigt barnsligt? Med tanke på att det är 15-åringar som skrattar åt det så säger det en hel del. Nu tänker jag inte säga vad ni ska ha roligt åt och inte, men saken är att det ska inte du heller.

Jag är 19

Jag har blivit citerad av dig ett antal gånger förut och din allvarliga ton börjar nästan bli jobbig.... fast jag med "humor" kan ändo skratta åt det HA !

on-topic: än en gång snygg (getho)mod

Permalänk
Medlem

bästa hittils!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gipsyboy:

been there done it gode gud vad jobbigt och skit händer bara när man inte har tillgång til en backup dator !

Har som tur är en gammal Asus G1S laptop som backup när helvetet brakar lös så att säga, men den har 4 år på nacken och är inte helt på hugget längre borde köpa ny, väntar bara på att SSD diskarna kommer tillbaks i EEE PC och får ett rimligt pris!

Tack till alla som uppskattade projektet

Kan även rapportera att jag har beställt ett nytt chassi (yay) Cooler Master HAF 932, det kommer kännas bra att ha lite extra utrymme så jag när nästa ghettomod behövs kan sätta mig i chassit och svetsa och dona