Söker efter ett gammalt spel runt 1996-2001

Permalänk
Medlem

Söker efter ett gammalt spel runt 1996-2001

tjaba

fick en nostalgi kick när ja klickade mig fram till en film på ett gamalt spel som heter future cop som ja spela när ja var yngre och kom o tänka på ett liknande spel där du oxå är polis men du flyger runt i en typ helikopter liknande sak och skjuter ner fiender i olika städer o jagar saker osv men jag kommer ej på namnet blir galen

nån som kan tänka sig veta? skulel va awesome

/jonathan

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ahh jag vet ju vad det är, det följde med grafikkort på den tiden

G-police?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Ahh jag vet ju vad det är, det följde med grafikkort på den tiden

G-police?

haha du är min gud precis de spelet tackar

Permalänk
Medlem

åh ! G-Police! har 2 orginalskivor någonstanns :O!

Permalänk

Jag har 2 g-police spel till ps1 nånstans, fan va roliga dom var

Permalänk
Musikälskare

Förstod aldrig hur man skulle lira det, tyckte de var mest skoj att flyga runt lite

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Själv njöt man av ljuseffekterna i spelet. Hade ju G1 av 3DFX Voodoo så det här spelet var ett måste. Precis som Quake 2.
Fram för fler ljuseffekter!

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se