Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Umeå
Registrerad
Feb 2009

Akut moderkorts köp..

Mitt moderkort (signaturen) har totalt dött och nu är jag på jakt efter ett bra moderkort helst med Crossfire
Finns det några bra förslag på vilket jag borde köpa?

Snabba svar uppskattas!

MVH

/Tumnus!

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008
Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

Rek. följande: WEBHALLEN.com - Asus - Socket AM2+ - ATX AMD 790FX (M4A79 Deluxe) - DDR2 / PCI-E / HD Audio
AMD 790 chipset, Crossfire-redo 4xPCI-Express 16x AM3/AM2+ moderkort med stöd för dina DDR2 minnen.

Använder kortet själv.
Beställ snabbt., Detta kort är dem sista på lagret och är "Ur marknaden"
Sedan är det enbart AM3 moderkort med DDR3 minnen som gäller.

EDIT:
Kolla upp ditt nätagg ordentligt. Ett moderkort skall inte dö utan uppenbar anledning.

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Umeå
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av SysGhost:

Rek. följande: WEBHALLEN.com - Asus - Socket AM2+ - ATX AMD 790FX (M4A79 Deluxe) - DDR2 / PCI-E / HD Audio
AMD 790 chipset, Crossfire-redo 4xPCI-Express 16x AM3/AM2+ moderkort med stöd för dina DDR2 minnen.

Använder kortet själv.
Beställ snabbt., Detta kort är dem sista på lagret och är "Ur marknaden"
Sedan är det enbart AM3 moderkort med DDR3 minnen som gäller.

EDIT:
Kolla upp ditt nätagg ordentligt. Ett moderkort skall inte dö utan uppenbar anledning.

Tackar för svaren korten ser bra ut får se vilket jag väljer

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds