Sida för att betygsätta spel och få speltips? (Som filmtipset)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2008

Sida för att betygsätta spel och få speltips? (Som filmtipset)

Ni kanske känner till filmtipset? På den sidan kan man betygsätta alla filmer man sett, var på ens egen filmsmak jämförs med andra användares, och man kan få tips på filmer som man borde gilla.

Finns det någon motsvarande sida för TV/Dator-spel?

Dator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2001

Gamespot.com

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||Gigabyte GTX 970||850EVO 500GB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Maj 2002

^^^
@¿@
o

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höör
Registrerad
Aug 2008

Detta kanske kan va nått.
FZ :: #1

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

trodde aldrig jag skulle få rekommendera polarns sida, men VGScore | #1 Online Gaming Community . man har ett bibliotek där man lägger till alla sina spel, betygsätter, kommenterar å mycket mer. Alla uppdateringar sätter en liten notis på framsidan, lite som facebook och bilder fast med tvspel. Finns top 10/15 listor beroende på betyg osv.

Enbart konsoller PS2/Xbox/GC och framåt stödjs dock. Och de flesta features kan man inte använda förräns man skapat en användare. Så här kan det se ut(min profil)VGScore | Firkraag Till höger ser man min info som visar average score på mina spel, wishlist å lite andra listor.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V