Sida för att betygsätta spel och få speltips? (Som filmtipset)

Permalänk

Sida för att betygsätta spel och få speltips? (Som filmtipset)

Ni kanske känner till filmtipset? På den sidan kan man betygsätta alla filmer man sett, var på ens egen filmsmak jämförs med andra användares, och man kan få tips på filmer som man borde gilla.

Finns det någon motsvarande sida för TV/Dator-spel?

Visa signatur

Dator.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

Gamespot.com

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Permalänk

Detta kanske kan va nått.
FZ :: #1

Permalänk
Entusiast

trodde aldrig jag skulle få rekommendera polarns sida, men VGScore | #1 Online Gaming Community . man har ett bibliotek där man lägger till alla sina spel, betygsätter, kommenterar å mycket mer. Alla uppdateringar sätter en liten notis på framsidan, lite som facebook och bilder fast med tvspel. Finns top 10/15 listor beroende på betyg osv.

Enbart konsoller PS2/Xbox/GC och framåt stödjs dock. Och de flesta features kan man inte använda förräns man skapat en användare. Så här kan det se ut(min profil)VGScore | Firkraag Till höger ser man min info som visar average score på mina spel, wishlist å lite andra listor.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II