1055T från Webhallen, någon som har fått?

Permalänk
Medlem

1055T från Webhallen, någon som har fått?

Jag beställde en 1055T från Webhallen i söndags eftersom det fanns i lager hos leverantör(beställningsvara) och jag tänkte "jaha men det betyder väl att det tar någon dag extra då".
Har kollat om den har behandlats klart varje dag sen i söndags och när jag kollade på skiten idag så står det:

Hos leverantören: Ej i lager
Nästa leverans beräknas till 2010-05-18.

Från att dom hade ~150 hos leverantören...
Så jag undrar:
Har någon fått en 1055T från Webhallen?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knaris:

Jag beställde en 1055T från Webhallen i söndags eftersom det fanns i lager hos leverantör(beställningsvara) och jag tänkte "jaha men det betyder väl att det tar någon dag extra då".
Har kollat om den har behandlats klart varje dag sen i söndags och när jag kollade på skiten idag så står det:

Hos leverantören: Ej i lager
Nästa leverans beräknas till 2010-05-18.

Från att dom hade ~150 hos leverantören...
Så jag undrar:
Har någon fått en 1055T från Webhallen?

Webbhallen kan vara sega att få iväg sina saker ibland. Det har jag fått erfara när jag köpte minnen därifrån. Ganska irriterande eller hur?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

jo.. har märkt att dom är sega ibland... annars gillar jag hur fort dom svarar på mail...
Dom skickade prollen idag så det var antagligen därför dom försvann från leverantören.

Permalänk
Avstängd

Det var ju bra. Jag själv fick vänta i två veckor på mina minnen trots att dom fanns i hos leverantören när jag beställde dom, men det kan ju ha varit folk före mig. Hoppas att vi får se lite resultat nu då som 3DMark, SuperPI. m.m.

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Har alltid varit snabba för mig när jag har beställt hos dem

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Beställer mest spel därifrån, och då förhandsbokning.. då ska man ha spelet samma dag som de släpps annars ska man fan vara besviken!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

Beställer mest spel därifrån, och då förhandsbokning.. då ska man ha spelet samma dag som de släpps annars ska man fan vara besviken!

Fått dagen innan flera gånger