Mechwarrior 4 - nu gratis och med onlinestöd.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Mechwarrior 4 - nu gratis och med onlinestöd.

Mechwarrior 4 Free Release

Släpptes denna veckan om jag inte har helt fel. Installerar nu, älskade detta spelet när det var nytt, ska bli intressant att se om det fortfarande är kul att spela :).

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Beirut
Registrerad
Apr 2010

Men blev aldrig lika bra som 3:an... Köpte spelet samma dag det kom och TYVÄRR installerade jag inte spelet innan jag köpte tilläggs spelen... Vilka än idag är inplastade.
Styrningen blev ju 100% skit i 4:an jämfört med 3:an

Men gratis är bra

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Kan inte installera, den flaggar MW4.exe filen som trojan och avbryter installationen. Enligt deras forum så är det en så kallad false positive, men det hjälper ju inte då min Norton får för sig att inte ens låta filen installeras. Någon som kan en lösning?..

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2006

Kan du inte avaktivera norton undertiden då du installerar?

My name is legion, for we are many.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2007

En lösning är att köra nåt annat än norton.

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Norton 360 4.0 är en bra programvara, hade också mina misstankar innan jag provade igen men inga klagomål hittills. Tills den inte tillåter mig att spela MW4, får väl leva utan helt enkelt.. Och även då så är det tydligen speltillverkarnas fel som komprimerat exe filen på ett onormalt sett för att motverka fuskare.

Hört att Norton och Mcafee har detta problemet och går inte att lösa för min del.. Har ni inte dom anti-virus skydden så rock on :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jul 2008

Går inte att lösa ? haha, snackar du om? Leta upp exceptions, finns men det kommer nog ta ett tag att hitta det för Norton är totalt ologiskt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
:)
Registrerad
Okt 2008

Mums, tack för påminnelsen, hade nästan glömt bort det xD !
Detta ska tankas!

Apple Mac Mini

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av Woodlauncher:

Går inte att lösa ? haha, snackar du om? Leta upp exceptions, finns men det kommer nog ta ett tag att hitta det för Norton är totalt ologiskt!

Letade, hittade inte, gav upp, satte på PS3an istället.