Xbox360 till PC - och lite till

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höör
Registrerad
Dec 2007

Xbox360 till PC - och lite till

Har satt upp en delning mellan mitt 360 och min PC, inga problem där. Har även min externa hdd kopplad till xboxen, vilket även det fungerar klanderfritt. Nu kommer jag till det lilla problemet; skulle väldigt gärna kunna komma åt min externa hdd, som alltså är inkopplad till xboxen, från min dator och t.ex. lägga över filer från datorn till den medan den fortfarande sitter i xboxen.

Är detta möjligt? Isf skulle någon vänlig själ vilja förklara hur man ska gå tillväga?

Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Jul 2001

Du menar alltså att du vill lägga in saker på ditt xbox från datorn? Det har jag inte hört att det ska fungera; att du kommer åt filer från din dator är inga konstigheter dock, men det är två skiljda saker

i7 7770K @ 4,7 GHz med Noctua NH-D15. 16GB corsair. Asus Prime Z270-P. GTX 1070 @ 2100 / 8500. Samsung 960 EVO nvme. Dell Ultrasharp 2560x1440. Fractal R4. Antec 650Watt PSU.
Logitech G900. Logitech K65.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005

Borde väl fungera att koppla en extern hdd till nätverket och komma åt dem båda därifrån? Då kan du ju nå hdd:n från allt på nätverket, men hur det fungerar med xbox vet jag inte riktigt. Inte haft behovet att prova.

Kanske inte var det du undrade över, men det var så jag tolkade det. :]