Vet ni vilken serie jag mennar?

Permalänk

Vet ni vilken serie jag mennar?

Tja, jag har försökt komma ihåg en serie jag såg för några år sedan, men kmr ej ihåg vad den heter eller vilka skådespelare va med i serien..

serien handlade om:
en tjej som hade någon sorts "koppling" med djävulen eller ngt liknande, hon hade krafter, hon blir typ adopterad av en trevlig liten familj med en mossa, en fassa och en bror om jag kmr ihåg rätt, hon hade typ blivit dumpad av hennes mossa när hon föddes och allt detta va i en liten stad i usa med ett hav brevid dom (tror även första senen kmr ifrån havet när hon kmr upp ur havet eller nåt men ej säker).
Bruden serien handlar om va väll runt 15-23 år (i serien på den) så säkert 17-25 år gammal när den spelades in.

Serien va 1 säsong (kan ha varit 2, ej säker)
Skulle gissa på serien va gjord runt år 2000 och frammåt men för vara säker så säger jag 1995-2007

tror även "serie porträttet" på imdb är då bruden serien handlar om med ett vit hus bakom sig.

vet ni vilken serie jag mennar?
skulle vara uber tacksam för hjälp!

/Tack

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

Tackar för svar!
Shimonu hade rätt, d va Point Pleasant som jag mennade, tack så ubert mkt

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync