Konstig fråga vid installation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2010

Konstig fråga vid installation

Ska installera ett spel och jag får vid installationen en fråga som lyder: Hur många bitar är bredden på minnesbussen?
Jag har ingen aning hur man får reda på detta, någon som kan hjälpa?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2007

Är du säker på att spelet inte är från den 1-april !??
Vad heter spelet, är det ett crack som frågar, vilken processor och moderkort har du ?

(Finns 128, 256 och 384)

Windows 10 Pro x64 | Zalman HD160XT Plus | Fractal Design 800W | AMD Ryzen 7 1800x | Asus Crosshair VI Hero | Corsair Vengeance LPX 3200MHz 16GB | ASUS Radeon R9 290 4.5GHz | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | Philips Brilliance 40" BDM4065

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2010

Ja, heter LOL. Men hur många bitar är bredden på minnesbussen?

Skrivet av Waxinator:

Är du säker på att spelet inte är från den 1-april !??
Vad heter spelet, är det ett crack som frågar, vilken processor och moderkort har du ?

(Finns 128, 256 och 384)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2002
Skrivet av Zethion:

Ja, heter LOL. Men hur många bitar är bredden på minnesbussen?

Beror på ditt grafikkort

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd låst*

Jag uppfattar det som att den här tråden bryter mot § 7 i reglerna. Om trådskaparen inte håller med mig, får den gärna kontakta mig för att diskutera saken.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Jag har blivit upplyst om att det handlar om spelet League of Legends som är gratis. Alltså handlar det inte om något brott mot § 7 i reglerna. Därför har jag öppnat tråden.

*tråd öppnad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.