Test drive unlimited 2! [FZ:s förhandstitt]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
tullinge
Registrerad
Nov 2008

Test drive unlimited 2! [FZ:s förhandstitt]

Amd 940 II BE , Sapphire 6950 2gb, asus m4n78, 6gb corsair xms2 800 ram , 500gb WD, G15 , LG flatron L190B, benq "24,diboss 28 Tum

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Jan 2004

Kolla vad jag hittade. En redan existerande tråd om Test Drive Unlimited 2. Sök nästa gång för fan!

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Min blogg

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Efter vad jag kan se har den aktuella förhandstitten inte diskuterats i den andra tråden, så jag ser inga problem med att denna recension diskuteras i en separat tråd. Om trådskaparen önskar det, kan jag dock slå ihop trådarna.

Notera att jag har redigerat rubriken något för att förtydliga att den här tråden handlar om FZ:s förhandstitt och inget annat.

*ämnesraden redigerad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd rensad*

Jag tog bort ett löjligt inlägg.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kävlinge
Registrerad
Nov 2009

nån som vet när Test drive unlimited 2 kommer ut ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Okt 2005

i höst/vinter är vad jag har hört x)

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | SSD ~2.5TB
SRV1 - P8P67 | 3770S 3.90GHz | 16GB | HD4650 | 15TB HDD
SRV2 - Z77A-GD65 | 3470S 3.60GHz | 16GB | LSI9211 | 40TB HDD