Installera om WoW och behålla patcharna?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nerdville
Registrerad
Maj 2010

Installera om WoW och behålla patcharna?

Så ska installera om spelet och undrar om det är möjligt att behålla alla patcher så att man slipper all den J##la tid det tar att ladda ner allt och alla igen.

Går det? Och hur?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Feb 2004

Sparas inte alla dom i wow installations mappen, kan ha fel men har för mig det iaf.

Ryzen 2700X - Vega 64 LE - Asus Crosshair VII Hero - G.Skill 3200 MHz - EVGA G3 850W - EKWB Custom Loop

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2007

Dom ska sparas under Updates och World of Warcraft directory. Du lär se vad som är en update och vad som inte är det.

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nerdville
Registrerad
Maj 2010

Grejen är att jag var för ivrig att se cataclysm så jag ladda ner Alpha versionen och körde på privat server, och nu vill jag köra vanligt igen. Vet inte ens om man måste installera om allt.
Nån som vet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Alpha?

Trodde det var en scam som lurade av dig acc-info?

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nerdville
Registrerad
Maj 2010

Nej:P Funka fint, kunde stort sätt se allt.
Har inte uppgett några account uppgifter + inte hittat några virus eller något, så någon scam var det nog inte:P

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
nerdville
Registrerad
Maj 2010

Och ni behöver inte bry er om mitt problem längre installerar om allt under natten.
Tack ändå.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Som jag tolkar det bryter det mot § 7 i våra regler att uppge att man har använt sig av privata servrar. Därför är jag rädd att jag måste låsa den här tråden.

*tråd låst*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.