Permalänk
Medlem

Nybygge av dator

Här kommer det lite bilder på min Under bara dator. Kommer att på börja lite moddning i detta chassi senare under sommaren. Men först lite fina bilder redan nu.

Nybygge av dator

Visa signatur

Intel i5 8600K, 32GB G.Skill Trident Z, GIGABYTE Z370 AORUS Gaming7. 2x Gigabyte GeForce GTX 970 4GB

Permalänk
Medlem

Fint, är moderkortet ett m-atx? För det såg väldigt litet ut, det är väl det enda jag tycker du borde byta ut (mot ett snyggare)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Lite specs kanske?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Ett rött mobo måste ju vara MSI såg sen att det stod på

Permalänk
Medlem

Moderkort^^

Skrivet av Sewerin:

Fint, är moderkortet ett m-atx? För det såg väldigt litet ut, det är väl det enda jag tycker du borde byta ut (mot ett snyggare)

Ja du det kan jag hålla med dig om att det gör. Ser lite mysko ut Men det är ett ATX moderkort, Men det kommer som sagt att bytas mot ett med mer prestande än vad som sitter i burken just nu :P.

Men på tal om smått du ska då igentiligen se mina ddr-minnen där kan du snaka om smått ^^

Visa signatur

Intel i5 8600K, 32GB G.Skill Trident Z, GIGABYTE Z370 AORUS Gaming7. 2x Gigabyte GeForce GTX 970 4GB