Easycap ingen bild Xbox 360

Permalänk

Easycap ingen bild Xbox 360

Hej, jag köpte en easycap dc60 för nån dag sedan och då kopplade jag in 360 till den och sedan koppla in easycap till datorn. Jag installerade drivrutiner för win 7 x64 på rätt sätt.

Jag testade med programmet Dscaler. Jag fick bild men inget ljud. Igår när jag skulle kolla mer på problemet var det ingen bild alls. Det stod bara no video signal. Jag provade med Ulead programmet som följde med men då var det en grå bild med snea svarta streck.

När jag dog ur bild-kompositkabeln ur easycap och stoppade in den igen fick jag en stillbild(samma bild fast ovanpå varandra) över xbox dashboard. Någon som vet vad felet kan vara?

Jag har frågat på easycap forumet men har ej fått svar.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk

?

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Samurai237:

Jag är rädd att den typen av inlägg strider mot § 4 i våra regler. Den här gången låser jag inte din tråd på grund av det, men tänk på det i fortsättningen.

Vidare noterade jag att du hade råkat skapa tråden i fel forumdel först och att du skapade ytterligare en tråd här när du hade upptäckt ditt misstag. Om du skulle råka göra samma fel igen, skulle vi uppskatta om du anmälde ditt eget inlägg i stället. Då kan vi flytta tråden åt dig. Nu har jag hur som helst tagit bort tråden som låg i fel forumdel.