Half-Life 2 Episode One

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmköping
Registrerad
Dec 2006

Half-Life 2 Episode One

hur får man igång Half-Life 2 Episode One på win 7

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Villa Villekulla
Registrerad
Jan 2010

Stoppa in skivan och installera?

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Maj 2006

Jag skulle föreslå att du börjar med att starta spelet via spelets ikon/Steam-genväg. Om därefter får något problem så är det en bra idé att beskriva problemet så vi kan hjälpa dig...

“Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.”
- Arthur C. Clarke

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Hur gör jag för att låsa upp dörren.....

Du får gärna beskriva bättre om du har problem med spelet men normalast och enklast är väl att installera det via steam och starta det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmköping
Registrerad
Dec 2006

tagit ner och packat upp men när jag startar det så kommer jag till bilden där man ser himeln sen stängs det av och så står det plattform error module failed to initialize

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av FleXi:

tagit ner och packat upp men när jag startar det så kommer jag till bilden där man ser himeln sen stängs det av och så står det plattform error module failed to initialize

köp det,ska du se att det fungerar bättre

| Asus ROG G752VY | Intel i7 6700 HQ | 16 GB DDR4 | GTX 980m 4GB | m.2 - 256GB SSD + 950 PRO m.2 - 256 GB + 2.5" - 1 TB HDD |
| Steam - Toivo |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av FleXi:

Hur många gånger skall det behöva påpekas åt folk att det inte är tillåtet att diskutera piratkopiering i detta forum!

Fujitsu Esprimo Q510

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Elmoth:

Hur många gånger skall det behöva påpekas åt folk att det inte är tillåtet att diskutera piratkopiering i detta forum!

Många !

HTPC Antec Fusion remote Chieftec 450W Gigabyte GA-MA78GM-S2H Athlon X2 5050e Zalman 7700Cu Corsair 2x2Gb DDR2 800Mhz Radeon 4770
Work Corsair Carbide 500R Corsair VX550W Antec H2O 620 Asrock P67 Extreme 4 Intel i5 2500K Corsair XMS 2x4Gb DDR3 1600Mhz Sapphire Radeon R9 290 4Gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Feb 2005

Sista i*ioten är inte född än =P

| Asus ROG G752VY | Intel i7 6700 HQ | 16 GB DDR4 | GTX 980m 4GB | m.2 - 256GB SSD + 950 PRO m.2 - 256 GB + 2.5" - 1 TB HDD |
| Steam - Toivo |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Äh, han har bara varit reggad sen 06, så det är ju lite väl krävande att tro att han ska kunna reglerna redan

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Villa Villekulla
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Allexz:

Äh, han har bara varit reggad sen 06, så det är ju lite väl krävande att tro att han ska kunna reglerna redan

Haha, vissa lär sig aldrig >.<

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd låst*

Jag uppmanar trådskaparen att läsa § 7 i reglerna. Enligt våra noteringar har du brutit mot den här regeln även år 2008, så jag är rädd att en avstängning skulle kunna bli nödvändig om det händer ytterligare en gång.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.