Vart hittar man Camps? [Red Dead Redemption]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Okt 2009

Vart hittar man Camps? [Red Dead Redemption]

har red dead redemption och jag har bara hittat att man kan köpa tidningen för att höra vad som hänt.men har även hört talas om att man kan hitta camps där det är andra folk som sitter och där kan man diskutera vad som hänt runt om i världen.
men vart hittar man dessa camps?

mvh

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*ämnesraden redigerad*

Tänk på att alltid ge trådar så tydliga rubriker som möjligt.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Okt 2009

har luskat lite nu och har hört något om att man kan uppgradera sina camps.stämmer det?
såfall hur går man till väga då?
är det då man kan ta dit folket eller?

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Vet inget om att man kan prata med folk, har inte spelat så mycket att jag stött på det själv iallafall men uppgradera ditt eget camp kan du göra i affärerna, bara att köpa ett lyxigare

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2007

Har stött på campfires med folk som man kan sätta sig ner vid.. men har inte kunnat prata med dem.

RTS :D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2008

Det finns 2 olika camps.

En sorts camp, NPC camps, är såna som du träffar på lite överallt i världen (framförallt på nätterna tror jag). I dessa camps kan du sätta dig ned och så brukar NPCs som är i campen prata om det som hänt i världen.

Den andra campen är såna du kan göra själv. Du hittar den i ditt inventory, under "kits" menyn tror jag. Dessa kan du använda vart du än är i världen och du kan byta outfit, förnya ammoförrådet, spara spelet och fast-travela (dock bara om du har en uppdaterad version av camp).