Vart hittar man Camps? [Red Dead Redemption]

Permalänk

Vart hittar man Camps? [Red Dead Redemption]

har red dead redemption och jag har bara hittat att man kan köpa tidningen för att höra vad som hänt.men har även hört talas om att man kan hitta camps där det är andra folk som sitter och där kan man diskutera vad som hänt runt om i världen.
men vart hittar man dessa camps?

mvh

Permalänk
Hedersmedlem

*ämnesraden redigerad*

Tänk på att alltid ge trådar så tydliga rubriker som möjligt.

Permalänk

har luskat lite nu och har hört något om att man kan uppgradera sina camps.stämmer det?
såfall hur går man till väga då?
är det då man kan ta dit folket eller?

Permalänk
Testpilot

Vet inget om att man kan prata med folk, har inte spelat så mycket att jag stött på det själv iallafall men uppgradera ditt eget camp kan du göra i affärerna, bara att köpa ett lyxigare

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Har stött på campfires med folk som man kan sätta sig ner vid.. men har inte kunnat prata med dem.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Det finns 2 olika camps.

En sorts camp, NPC camps, är såna som du träffar på lite överallt i världen (framförallt på nätterna tror jag). I dessa camps kan du sätta dig ned och så brukar NPCs som är i campen prata om det som hänt i världen.

Den andra campen är såna du kan göra själv. Du hittar den i ditt inventory, under "kits" menyn tror jag. Dessa kan du använda vart du än är i världen och du kan byta outfit, förnya ammoförrådet, spara spelet och fast-travela (dock bara om du har en uppdaterad version av camp).