Hjääälp mig snälla vet inte vad jag ska göra !!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2009

Hjääälp mig snälla vet inte vad jag ska göra !!!

Tjena, har ett stort i-lands problem här.

Nu är det såhära att jag gillar att spela Cod4 Promod väldgit mycket och även Xbox 360 Halo 3. Problemet är att Halo 3 och xbox live laggar sönder hela tiden till skillnad från den perfekta connectionen på Pc. Jag gillar även att redigera Fragmovies och så.

Till saken. Det är så att min syster sitter vid våran "spel dator" ofta när jag vill spela och det gör att jag knappt orkar spela pc fast det egentligen är mycket roligare. I huset har vi 1 spel dator, Min bärbara, 1 mini bärbar och min xbox. Nu har jag även chansen att köpa datorn som vi byggt på skolan (värd 5600) för 2600.

Hur skall jag ordna detta? Grejjen är den att jag vill egentligen flytta in våran spel dator i mitt rum men jag har ju köpt en bärbar för 7000 vafan ska jag göra med den då? Och har även lagt ner en hel del pengar på xboxen/skärm /capture card Fast egentligen vill jag hellre spela pc nu för att Xbox Live beror så himla mycket på Connection/Host att det gör mer än din skill. Guuud är helt borta vet inte vad jag ska göra eller om nån ens fattar vad jag skriver haha

6700K & MSI GTX 1070

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2009

Köp datorn och sälj annat?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Jan 2010

+1. Sälj allt onödigt (xbox, din syster, din laptop) och köp datorn.

Herrow

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2001

^^ haha

CPU: Intel Core i7 7700K @4.5GHz Moderkort: ASUS MAXIMUS VIII HERO Minne: Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz DDR4 Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING Monitor: ASUS ROG SWIFT PG278Q 3D 27" 144Hz G-Sync PSU: Evga SuperNOVA 1000 G2 1000W Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Sound Designer för Squad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gotland
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av EEdwin:

+1. Sälj allt onödigt (din syster

är hon fin kan man nog få en del för henne

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag