Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2008

Modernwarfare2

Har en liten tanke här, måste man ha win7/vista för att kunna fuska på mw2 ?

[& jag skiter fullständigt i om ni hatar fuskare]

| Amd X2 6000+ | Gigabyte GA-MA770-DS3 | 512MB/GDDR3 3650 Ati | 2GB Corsair DDR2 | 500GB Seagate | 500W Ace | XP Prof. SP2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Jan 2004

Jag hoppas verkligen att du blir bannad från otroligt många servrar.

Citera mig om du önskar ett snabbare svar.
Min blogg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2004

Undrar hur länge det tar innan en tråd som heter "BANNAD KAN JAG TA BORT???", eller "VIRUS; HUR TAR JAG BORT?*
Allt detta efter TS googlat "modern warfare 2 aimbot" och fått så många trojans så han svimmar.

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av Hasseboy:

Undrar hur länge det tar innan en tråd som heter "BANNAD KAN JAG TA BORT???", eller "VIRUS; HUR TAR JAG BORT?*
Allt detta efter TS googlat "modern warfare 2 aimbot" och fått så många trojans så han svimmar.

haha håller med
@TS
tror detta är helt fel ställe att fråga om fusk....
google it

Citera! Gaming: Chassi: FD R4| CPU: 7700K | Kylare: Noctua NH-D14 | MB: MSI Z270 GAMING PRO CARBON | Grafikkort: GTX1080 | RAM: Corsair LPX 16GB 3333MHz CL16 | OS:Disk: Intel 600p 512GB | PSU: EVGA Supernova 850 G2 |
Servrar: x2 DL380 G7 x2 X5660 - 294/240GB Ram (VM Pfsense + annat)
Desktop i7 2600K - 8GB + HP DL360 G7 2xE5620 -16GB Ram (ej i drift)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2005

Varför fuska???..Tar ju bort tjusningen av spelet......

Spela mycket skaffa dig skills istället och få respekt är mycket bättre och du sover bättre om nätterna LOL ^^

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2009

Du måste ta bort processorfläkten för att kunna fuska. Det underlättar också om du sätter datorn i badkaren och fyller det SAKTA med ljummet (absolut inte varmt) vatten. En tredje bra sak är att växa upp och gtfo. Hoppas du stukar foten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av Havrefras_:

Du måste ta bort processorfläkten för att kunna fuska. Det underlättar också om du sätter datorn i badkaren och fyller det SAKTA med ljummet (absolut inte varmt) vatten. En tredje bra sak är att växa upp och gtfo. Hoppas du stukar foten.

Eller ännu bättre, dör på kuppen.

GPU: MSI GTX 1070 Gaming X RAM: 32GB CPU: i5 6600K - Kelvin S24
SSD: 850 EVO 250GB MB: Gigabyte Z170X UG.

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2010

det är sånna som du som gör att man hatar detta spel, var riktigt kul när det kom, men sen började varenda jävel att fuska.. DÖÖÖ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av edgren:

Jag hoppas verkligen att du blir bannad från otroligt många servrar.

Bästa jag läst idag.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd låst*

Vi har visserligen inget direkt förbud mot den här typen av trådar, men i det här fallet har tråden spårat ur och jag bedömer att det inte skulle hjälpa med en rensning. Därför har jag låst den.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.