Permalänk
Medlem

Hjälp med galleriet!

Hej!

Jag håller på att göra ett galleri och när jag ska spara så kommer hela tiden ett felmeddelande upp: Bildtext måste vara mellan 64 och 0 tecken långt

Jag har kollat så att att alla bildtexter är innanför dessa gränser, men ändå så kommer det fram!
Vad ska jag göra för att det ska funka?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Ta bort, nu fick jag det att funka.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Lust att beskriva hur du gjorde? Eller någon annan som kan upplysa mig?

Har haft 0 till - 10 på både titel och beskrivning, får fortfarande felmedellande. Är det firefox som spökar eller?

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

Lust att beskriva hur du gjorde? Eller någon annan som kan upplysa mig?

Har haft 0 till - 10 på både titel och beskrivning, får fortfarande felmedellande. Är det firefox som spökar eller?

Hade inte koll på tråden, sorry. Ett tips är att läsa vad som står i min signatur nästa gång
Hoppas att det löste sig, annars var grejen som inte funkade för mig att jag hade vissa specialtecken. Kommer inte ihåg vilka det var, men testa att ta bort tecken som: " <> | osv...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!