Permalänk

Syrrans dator modd

tja har moddat syrrans dator i 2 dagar nu och blev riktigt nökjd med slutresultatet(förutom att jag väntar på den andra plexi-skivan)har haft en del trubbel med färger som inte passar lacken så all färg vart knas?så jag gjorde omm hela färgningen och det var betydligt bättre. Här är lite bilder från moddandet!

Syrrans dator modd

Visa signatur

🎮 → Core i9 10900K • Gigabyte RTX 3080 • 64GB DDR4 • MSI MPG Z490 Carbon EK X
🖥️ → Skärm: Acer XZ350CU Curved 35"• 🥽 → VR: Ocolus rift S
💻 → Laptop: Alienware Area 51M
🎧 → Corsair Void PRO wireless
🖱️ → Alienware AW558 | ⌨️ → Razer blakcwidow chroma v2

Permalänk
Avstängd

Vet du hur man vrider bilder Ganska irriterande att behöva vrida huvet hela tiden :/

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Om du roterar bilderna och tar bort stavfel blir detta galleri genast mycket bättre!

Permalänk

Dåliga bilder och slött när du inte roterat bilderna som behövde det
Annars så ser det faktiskt ganska fint ut, gillar skarpt att du inte målade de slipade ytorna
vad använde du för kamera ?

Permalänk
Medlem

snyggt! får köpa sånna rör till min sambo,, hon ville ha rosa ljus

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

@ Asheileon// Ska fixa bildernaas rotering. Använde min gratis telefons kamera, samt var lite stessad skulle ut på fäst så la upp det litte snabbt.btw är dyslektiker så stå ut med stavfelen tills jag har ork att ändra dom.

Visa signatur

🎮 → Core i9 10900K • Gigabyte RTX 3080 • 64GB DDR4 • MSI MPG Z490 Carbon EK X
🖥️ → Skärm: Acer XZ350CU Curved 35"• 🥽 → VR: Ocolus rift S
💻 → Laptop: Alienware Area 51M
🎧 → Corsair Void PRO wireless
🖱️ → Alienware AW558 | ⌨️ → Razer blakcwidow chroma v2

Permalänk

@cat_fish_1//nice att du hittade rören via mig^^btw glömm ej att rösta

Visa signatur

🎮 → Core i9 10900K • Gigabyte RTX 3080 • 64GB DDR4 • MSI MPG Z490 Carbon EK X
🖥️ → Skärm: Acer XZ350CU Curved 35"• 🥽 → VR: Ocolus rift S
💻 → Laptop: Alienware Area 51M
🎧 → Corsair Void PRO wireless
🖱️ → Alienware AW558 | ⌨️ → Razer blakcwidow chroma v2

Permalänk
Musikälskare

Om du inte har "ork" att skriva korrekt kan man då kalla dig dyslektiker? Hmm...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av flashen:

Om du inte har "ork" att skriva korrekt kan man då kalla dig dyslektiker? Hmm...

ja klockan var ju 3-4 på morgonen^^

Visa signatur

🎮 → Core i9 10900K • Gigabyte RTX 3080 • 64GB DDR4 • MSI MPG Z490 Carbon EK X
🖥️ → Skärm: Acer XZ350CU Curved 35"• 🥽 → VR: Ocolus rift S
💻 → Laptop: Alienware Area 51M
🎧 → Corsair Void PRO wireless
🖱️ → Alienware AW558 | ⌨️ → Razer blakcwidow chroma v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Om du inte har "ork" att skriva korrekt kan man då kalla dig dyslektiker? Hmm...

Om du inte har ork att "beté" dig mänskligt mot honom, kan man då kalla dig apa?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Tjosan!
Vill oxå ha sånna lysrör. Kollade recensionerna på inet, och där är det ganska många som säger att de faktiskt är röda. Är det helt enkelt tur/otur om man får färgen man vill? Jag vill liksom bara ha dom om dom är rosa.

Edit: Det var visst Akasa's som va rosa, och revoltec's är röda

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk

vad är det för chassi? är likt en mac pro fast ändå inte

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Gillade inte den flammiga ytan som blev efter slipningen, tycker det ger det hela ett väldigt "billigt" intryck.

Men jag antar väl att smaken är som baken...